013 נטוויז'ן, נותנת החסות הראשית להופעות של מדונה בישראל, יוצאת במבצע חסר תקדים: לקוח חדש שירכוש כרטיס כניסה למופע השני של מדונה המתקיים ב-2.9.09 בגני יהושע, פארק הירקון תל אביב, תמורת 450 שקלים, יקבל מנוי אינטרנט למשך שנה/חצי שנה (בהתאם למהירות הגלישה), מתנה.
המבצע יקודם בקמפיין טלוויזיה (ערוץ 2, 10) ואינטרנט, אשר יעלה מחר למשך חודש ימים. שווי השקעה בקמפיין כמיליון וחצי שקלים.
במסגרת המבצע ניתן להצטרף לאחת מהחבילות הבאות: חבילות אינטרנט ללקוחות חדשים, בהתחייבות לשנתיים: - מהירות 1.5 מגה ללא תשלום בשנה הראשונה. החל מהשנה השנייה ואילך תשלום של 44.95 שקלים לחודש, התחייבות לשנתיים (סך-הכל).
- מהירות 2.5 מגה ללא תשלום בחצי השנה הראשונה. החל מהחודש השביעי ואילך תשלום של 49.95 שקלים לחודש, התחייבות לשנתיים (סך-הכל).
- מהירות 4 מגה ללא תשלום בחצי השנה הראשונה. החל מהחודש השביעי ואילך תשלום של 69.95 שקלים לחודש, התחייבות לשנתיים (סך-הכל).
- מהירות 5 מגה ללא תשלום בחצי השנה הראשונה. החל מהחודש השביעי ואילך תשלום של 79.95 שקלים לחודש, התחייבות לשנתיים (סך-הכל).
- כולל תיבת דואר בנפח 10 מגה.
צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק של 013 נטוויז'ן: "אנו שמחים להיות נותנת החסות הרשמית ולהיות שותפים בהבאתה ההיסטורית של מדונה לישראל לשתי הופעות שיחתמו את סיבוב ההופעות העולמי המצליח שלה. 013 נטוויז'ן מפעילה את אתר המכירה הרשמי והבלעדי לכרטיסים באינטרנט (
www.madonna.013netvision.co.il) זאת בנוסף למוקד הטלפוני של החברה (1-800-013-013) שתומך בביקוש האדיר לכרטיסים. המבצע הנוכחי מאפשר לנו להרחיב את החוויה לגולשי האינטרנט בישראל, להפתיע, לרגש ולהמשיך ולעמוד בהבטחה 'הכל במרחק נגיעה'".
קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום טלוויזיה - גיתם BBDO; משרד פרסום אינטראקטיב - ווב אימג'.
קרדיטים 013 נטוויז'ן: סמנכ"ל שיווק - צילי בלקינד; מנהלת מחלקת שיווק אינטרנט - טלי שמואלי; מנהל שיווק אינטרנט - אבי חולי; מנהלת תקשורת שיווקית - מיכל ישראלי; מנהלת פרסום - חגית אציל-כהן.