המכללה למינהל המסלול הלא אקדמי מתחדשת ומעלה קמפיין פרסומי בעלות של למעלה מ-400,000 דולר לקראת "היום הפותח" שיתקיים ב-09.09.09.
משרד הפרסום דחף1 נבחר לנהל את תקציב הקריאייטיב והמדיה. הסיסמא שתלווה את הקמפיין הינה "המכללה למינהל - המכללה שפותחת בפניך את שוק העבודה". הסיסמה והקו הפרסומי החדש כולו, יבליטו את יתרונה של תעודת בוגר המכללה למינהל ביציאה לשוק העבודה.
במסגרת הקמפיין, בו יודגשו ההתחדשות והבידול, מיקדו בדחף1 את "היום הפתוח" המסורתי שבו מגיעים סטודנטים להתרשם ולהירשם והפכו אותו ל"היום הפותח" - היום שפותח בפני הסטודנטים את שוק העבודה ואת הדרך הבטוחה לקריירה. כאמור, היום הפותח יתקיים ב-09.09.09.
בימים אלה עוברת המכללה למנהל תהליך של התחדשות אותו מובילים המנהל רו"ח אהרון זוהר ומ"מ המנכ"ל רו"ח רוני דיוה. במסגרת פעילות זו הוחלט על הרחבת הקורסים המבוקשים ופתיחת מסלולי לימוד חדשים.
במכללה למינהל לימודי ראיית חשבון, חשבונאות, הנדסאים, ניהול וביטוח, נדל"ן ושמאות, מזכירות, רפואה משלימה ועוד הנערכים בקמפוסים בכל רחבי הארץ מאילת ועד קצרין. מהקמת ועד היום למדו כמעט מיליון תלמידים, סטודנטים ומבוגרים המאכלסים את מיטב מקומות העבודה.
במסגרת פעילות מיתוג של המכללה הוותיקה בישראל נמצא, כי הערכים המובילים של המותג הם חווית לימוד מעשית המכינה את התלמידים בצורה הטובה ביותר לשוק העבודה, מקצועיות חסרת פשרות ויחס אישי חם. הסיסמא שתוביל את הקמפיין תהיה: "המכללה למינהל - המכללה שפותחת בפניך את שוק העבודה".
קמפיין המיתוג והמדיה החדש שינוהל על-ידי משרד הפרסום דחף1 יכלול: פרסום חוצות, אוטובוסים, אינטרנט, עיתונות ארצית ועיתונות מקומית ופעולות מתחת לקו. עלות הקמפיין הכוללת מוערכת בלמעלה מ-400,000 דולר.
רו"ח רוני דיוה, מ"מ מנכ"ל המכללה: "למכללה למנהל ניסיון עשיר ומוכח של הכשרת בעלי מקצוע בתחומים השונים. הקמפיין הפרסומי מדגיש את החיבור בנינו לבין תעסוקה. בוגרי המכללה זוכים להערכה רבה בשוק העבודה ועל כך יעידו מאות אלפי הבוגרים של המכללה והמעסיקים שנהנים משירותיהם של הבוגרים".
מנהל קריאייטיב: מיכאל גורי; קופירייטר: מתן לוי; ארטדיירקטור: יוסי וולנר; תקציבאית: שירה יוסף; מנהלת לקוחות: מיכל נחום.