החברה היזמית 'טרובוביץ בלטנר', החליטה להפקיד את תקציב פרסום פרויקט הבנייה שלה, לב הפארק בפ"ת בהיקף של 350,000$.
בידי חברת הפרסום אליקים רגב, לאחר שבדקה מספר משרדי פרסום.
בפרויקט לב הפארק יבנו 400 דירות יוקרה ב-4 מגדלים מול פארק גדול, בסמוך לשכונת לב הסביונים של אפריקה ישראל.
אמות המידה על פיהן נבנה הפרוייקט יובאו על-ידי היזמים מארה"ב ואינן סטנדרטיות לשוק הישראלי.
משפחות 'טרובוביץ ובלטנר' פעילות בתחום היזמות והבנייה בארץ ישראל מאז 1929. מאז המשיכו המשפחות בבניית פרויקטים רבים בישראל ובארה"ב, בתי דירות ומבני ציבור יוקרתיים: בניין הבורסה הראשון ברחוב אלנבי בת"א, בניין טרובוביץ באונ' תל-אביב, בית-יכין, בית-צים ו'בתי השוקולד' ברח' הוברמן בת"א.
חברת 'טרובוביץ - בלטנר ופיתוח בע"מ' הוקמה בתחילת האלף השלישי, במטרה להמשיך ולשמור על אותם סטדנרטיים בין-לאומיים.
החברה מעניקה ללקוחותיה את השילוב המושלם של איכות בנייה עם הקפדה על הפרטים הקטנים, תחת המוטו "סביבת מגורים מושלמת" והתאמה אישית לכל לקוח.
אליעד רגב: "בעיצוב עזרי המכירה לפרויקט לב הפארק בפ"ת קבענו רף חדש וגבוה לענף הנדל"ן. אנחנו שמחים שהלקוח אימץ את הראש שלנו וחרג מהשגרה המאפיינת את הענף".
הקמפיין הצפוי להימשך מעבר לשנת 2003 ויתפרש על פני שילוט חוצות, רדיו, עיתונות מקומית וארצית, ופעילות שיווקית ענפה.