משרד הפרסום SMG (שטרית מדיה גרופ) עולה בקמפיין להשקת כרטיס מועדון הלקוחות החדש You בערוצי המדיה השונים. הקמפיין ילווה במיתוג ובארועי קד"מ בכל רשתות הלווין של קבוצת אלון.
הקמפיין, שיכלול מסע פרסום בכל ערוצי התקשורת הרלוונטית לרבות טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושלטי חוצות בסך כולל של 3.5 מיליון שקל, יעלה השבוע לאוויר וילווה בפעילות מיתוג וקד"מ ב-550 הנקודות הקמעונאיות של קבוצת אלון בישראל.
האסטרטגיה החדשה של המועדון נשענת על המסר "כי ביחד זה יותר", המעביר את המגוון הגדול העומד לרשות לקוחות YOU ואת העוצמה של מועדון הלקוחות המופנית כולה לטובת חברי המועדון.
לסרטון הפרסומת של הקמפיין "YOU כי ביחד זה יותר", בבימויה של שירי שחר שביימה קליפים רבים, פרומואים ופרסומות, נבחרה קבוצת טררם. טררם, המשלבת בהופעותיה תיפוף על מגוון כלים וחפצים שונים יחד עם אנרגיה מתפרצת, מובילה את הקמפיין כשחברי הקבוצה מתופפים על אלמנטים שונים המקושרים לרשתות החברות במועדון YOU, כשהקצב, הגודל והמגוון נבנים בהדרגה עד לסוף הסרטון החושף את כרטיס המועדון החדש, שאינו כרטיס אשראי, וההטבות הגלומות בו ללקוחות.
לרגל ההשקה, יוצאת הקבוצה בקמפיין מאסיבי באמצעות שטרית מדיה גרופ תחת הסיסמה: "ביחד זה יותר". הסיסמה נועדה להעצים את סינרגטיות הקבוצה ככוח קנייה הפועל לטובת הצרכן.