מה אנחנו יותר - מתלבשים כמו שאנחנו מרגישים או מרגישים כמו שאנחנו מתלבשים? כך או כך, אין ספק שישנם תפרים עמוקים שמחברים בין ארון הבגדים לרגשות שלנו.
הקמפיין החדש של קרוקר תחת הקונספט - It's only you, עוסק בדיוק בזה. בארט ותפאורה מינימליסטים ובסטיילינג מדויק, משאירה קרוקר הרבה מקום לרגשות לצאת החוצה ולבוא לידי ביטוי
בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים, רשת האופנה קרוקר יוצאת בקמפיין חורף 2010-2009.
הקמפיין כולל שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות במגזינים, אינטרנט, נקודות מכירה, יחסי ציבור וקטלוג מושקע.
הקולקציה המגוונת של מותג האופנה הבינלאומי, מאפשרת להתחבר בהתאמה מושלמת למה שאתה מרגיש, רוצה או חושב והיא תגרום לך להרגיש הכי בנוח עם זה. כי אחרי הכל, בקרוקר מבינים: It's only you.
משרד פרסום: אליקים הרמן & נהרדעא; יח"צ: א.מ.ן ויינר; צלם: גולי כהן; סטיילינג/ארט תפאורה: כדורי אלישר; דוגמנים: RENETA KOHLEROUA, HUGO VIEIRA; שיער: שגיא דהרי; איפור: מיכל רונן.