חן יאני, השחקנית המבטיחה והדוגמנית הבינלאומית תוביל את קמפיין סתיו-חורף 2010/2009 של רשת המעצבת עירית נוי. עבור הקמפיין, שיחזק את הקו האופנתי והאורבני של המעצבת, תקבל יאני 30 אלף שקלים.
הקמפיין, שהיקפו 350 אלף שקלים, יעלה במודעות במגזינים, שלטי חוצות, אוטובוסים, אינטרנט ובקטלוג ללקוחות הרשת באמצעות משרד הפרסום צדר: יריב. כמו-כן, ילווה את הקמפיין משרד יחסי הציבור דרור פינטו תקשורת.
חן יאני, הנחשבת בשנים האחרונות כשחקנית תיאטרון מבטיחה, כיכבה בעבר בקמפיין של דולצ'ה וגבאנה, הצטלמה לקנת קול והופיעה במיטב המגזינים כמו הווג הצרפתי, פייס, אי.די, דייזד אנד קונפיוזד. היא צולמה על-ידי צלמים בעלי שם עולמי והתנוססה על-גבי פוסטרים ענקיים בטיימס סקוור וברכבת התחתית של ניו-יורק.
לדברי אמיר נוי, מנכ"ל רשת עירית נוי: "בחרנו בחן יאני בשל המראה הייחודי שבו ניחנה, הנוכחות החזקה שלה והניסיון הבינלאומי. בכוונתו להרחיב את פעילות רשת החנויות במהלך השנה, שילוב זה מייצג נאמנה את ערכי הרשת - אופנה איכותית, מחמיאה וייחודית לנשים קרייריסטיות, חיוניות, המחדשות את המלתחה תדירות".
רשת מעצבת האופנה עירית נוי מונה כיום תשע חנויות בפריסה ארצית ומציעה קולקציות המעוצבות בשפתה הייחודית של נוי, המשלבת בין גזרות מחמיאות, תפירה איכותית ושיק אורבני.