|
רותם סלע [צילום: יריב פיין, גיא כושי]
|
|
|
|
|
רשת אופנת הצעירות לוצ'י עולה בקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2010-2009 בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע ובאמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-750 אלף שקלים יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, אופנה ובידור, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.
שכרה של רותם סלע, המשמשת כפרזנטורית הרשת עונה רביעית ברציפות, עומד על 240 אלף שקלים.
רשת האופנה לוצ'י נרכשה בשנת 2007 על-ידי משפחת לוין, בעלת קבוצת קרייזי ליין. החברה מתמחה בייצור ושיווק של אופנה טרנדית לצעירות, ומונה כעת 35 חנויות בפריסה ארצית.