|
אירית גילן [צילום: יוני רייף]
|
|
|
|
|
עודד פרנקל, מנכ"ל נירלט, הודיע היום על מינוי אירית גילן לתפקיד של סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט. במסגרת תפקידה תשמש כחברה בהנהלת החברה, תהיה אחראית על הובלת מערך השיווק וכן על הפיתוח העסקי והאסטרטגי של החברה.
אירית מחליפה את אראל ברקאי ששימש כסמנכ"ל השיווק של נירלט בחמש השנים האחרונות. אירית גילן, בת 40, נשואה + 3, בעלת תואר שני במנהל עסקים מהטכניון, מילאה שורה של תפקידי שיווק בכירים במשק. היא התחילה את דרכה בחברת שטראוס, שימשה כמנהלת שיווק באסם-נסטלה וכסמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר.
בתפקידה האחרון, הייתה אירית חברת הנהלה בחברת חוגלה קימברלי ושימשה כמנהלת היחידה העסקית של מוצרי התינוקות והילדים. במסגרת זו הובילה מהלכים אסטרטגיים וחדשניים רבים, בהם: הפיכת האגיס למגה ברנד בעולם התינוקות, מהלך האגיס ג'ינס (שזכה במקום הראשון בפרס האפ"י ב-2008 והועתק במדינות רבות בקימברלי קלארק), חיזוק טיטולים פרימיום כמותג VFM בחיתולים ופיתוח קטגורית הילדים עם המותגים פולאפס ודריינייטס.
עודד פרנקל: "אני מודה לאראל על תרומתו המשמעותית להישגים ולהתפתחות הגדולה של נירלט. אני בטוח שצירופה של אירית לצוות המוביל את החברה יתמוך בהמשך הצמיחה המואצת של נירלט ויתרום רבות לעמידה ביעדי החברה בתחומי השיווק והפיתוח העסקי בדרך להפיכת החברה לחברת הצבע הגדולה בישראל".