המשרד החדש לקח על עצמו יצירת אמירה חדשה בעולם יחסי הציבור שמצליח ליצור ייחודיות לעסקים ואנשי ציבור. מתוך תפיסה חדשה זו מצליח המשרד לבדל מותג ממתחריו ולתת לו ערך מוסף מנצח. השילוב בין עדי פדר שמביאה איתה את עולם התיאטרון והקולנוע ומריאנה אוליצקי שמגיעה עם ניסיון עשיר בעיתונות ומאבקים פוליטיים, יוצר אמירה חדשה בתחום יחסי הציבור ומוביל את העולם הצרכני ליצירת אמנות ערכית.
פדר ואוליצקי הכירו במהלך עבודתן המשותפת במשרד יחסי הציבור של גיא טצה המתמחה בתחום הלייפסטייל והמסעדנות. בימים אלה הקימו את חברת פדר אוליצקי תקשורת. בעזרת כלים חדשים, החברה מעניקה ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי לעסקים, עמותות ואנשי ציבור. פדר אוליצקי מתמחות בבניית תדמית, ניהול קמפיינים ומשברים תקשורתיים, מיתוג כולל, ייעוץ שיווקי, דוברות ויצירת שיתופי פעולה עסקיים. בנוסף החברה מכינה ומלווה את לקוחותיה בעמידה והופעה ייצוגית מול תקשורת ועמידה מול מצלמה.
עדי פדר, בוגרת תואר ראשון בבית הספר לאומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים. עבדה עם יוצרים מובילים בעולם התיאטרון והקולנוע והגיעה לתחום יחסי הציבור. מתוך עולם הבמה, רחשה מיומנויות ליצירת גירויים אצל קהלי היעד שונים. את ניסיונה ביחסי הציבור רחשה כסופרווייזר במשרדו של טצה וניהלה קמפיינים מובילים בתחום הלייפסטייל.
מריאנה אוליצקי, בעלת תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק, עיתונאית ותיקה בעיתון תל אביב מקבוצת ידיעות אחרונות, עסקה בתחום המשפטי, הפלילי, המוניציפלי והבריאות. בשנתיים האחרונות עברה לעסוק בתחום יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי כאשר בתפקידה האחרון במשרד פאר&לוין ניהלה קמפיינים מנצחים לבחירות המוניציפליות האחרונות.