חברת ריגלי ישראל יוצאת בקמפיין עיתונות לסדרת מסטיק אורביט לילדים באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
הקמפיין, שבמרכזו ילד מקסים עם שיני שפן (העשויות ממסטיקים כמובן), מיועד להדגיש את יתרונותיו של מסטיק אורביט לילדים, יעלה השבוע בעיתונות.
הסלוגן המלווה את הקמפיין: "אמא, החידקים השתפנו!".
מריגלי ישראל נמסר, כי ילדים הם מצרכני המסטיקים הגדולים ומהווים חלק גדול מצרכני שוק הממתקים. הקמפיין מיועד לילדים ולהורים כאחד ומטרתו היא להדגיש את היתרונות של סדרת אורביט.
מסטיק אורביט ללא סוכר משלב בחובו הנאה מהטעמים המועדפים על הילדים: קלאסי, פירות יער ופירות טרופיים, לצד היתרונות של מסטיק ללא סוכר, מועשר בסידן העוזר לשמור על שיניים בריאות וחזקות וגם עוזר במניעת עששת.
כל מוצרי אורביט ואיתם מסטיק אורביט לילדים מאושרים על-ידי ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל והאיגוד הבינלאומי של רופאי השיניים.
מסטיק אורביט כשר למהדרין בהשגחת הרב ליכטנשטיין בד"ץ KF לונדון.
מחיר לצרכן לאריזה של 20 מלבניות - 4.10 ש"ח