השחקנית מיכל קפטה נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של חברת איי.בי.דנטל - הנחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בייצור שתלים דנטלים ואביזרים לשיקום הפה. הקמפיין, שצפוי לעלות בימים אלו בהשקעה של 350,000 דולר באמצעות משרד הפרסום לינדה דהן, מטרתו הינה העלאת המודעות לשתלים דנטלים באמצעות פרסום במרפאות השיניים, מגזינים מקצועיים, קטלוגים ואינטרנט. על הקמפיין הופקדה הפרסומאית לינדה דהן, שבחרה לחזק את הדימוי הידידותי של השתלים הדנטלים ולהציגם כסט של תכשיטי יוקרה.
הבחירה במיכל קפטה לקמפיין של איי.בי.דנטל נעשתה לאחר חיפושים ארוכים, בהם חיפשה החברה פרזנטורית שתייצג את ערכיה ותזהה את המוצרים עם אופנתיות ואלגנטיות. קפטה, 38, הינה אם לשתי בנות, בוגרת לימודי משחק ומחול, ונשואה לאיש העסקים שון קפטה. בעקבות צילומי הקמפיין צפויה קפטה לשלשל לכיסה סכום של 35,000 דולר.
חברת איי.בי.דנטל היא חברה בינלאומית המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של שתלים דנטלים, אביזרי שיקום וכלים דנטלים לשיקום הפה. כיום נחשבת איי.בי. דנטל לאחת החברות המובילות בתחום, ומשווקת את מוצריה בהצלחה בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם. עופרה בר שלום, מנכ"ל ובעלי איי.בי.דנטל, מוסרת: "הבחירה בקפטה נעשתה לאחר חיפושים ארוכים בהם רצינו לזהות את מוצרי החברה עם דמות מוכרת המשדרת אופנתיות, אלגנטיות וערכים. מיכל קפטה הינה דמות מוערכת, אמא במשרה מלאה ובעלת כושר התבטאות וכריזמה על המסך. אנו צופים הצלחה אדירה לקמפיין ושמחים על שיתוף הפעולה".