קוסמופארם, יצרנית סדרת מוצרי הטיפוח והטואלטיקה Crema ו-Crema Men עולה בימים אלה עם קמפיין למוצר חדש ג'ל ושמפו רחצה, 2 ב-1, תחת הסיסמא: Good Looking Crema Men, בכיכובו של הדוגמן הבינלאומי קרלוס ובאמצעות משרד הפרסום יורו ישראל. הקמפיין יכלול סרטוני פרסומת בטלוויזיה ובאינטרנט, מודעות בעיתונים ופעילויות קידום מכירות, בהשקעה כוללת של כשני שקלים.
לדברי יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, "קרמה מן מציע לגבר הישראלי חוויה אסטטית וחושנית, חושפת בפניו מגוון רחב של מוצרים זמינים ונגישים בעלות נוחה. לדברי לנדסברג, הקמפיין החדש של קרמה מן מייצג את ערכי המותג המוכרים והאהובים של קרמה: בינלאומיות, איכותיות, נגישות וחדשנות לצד צורך אמיתי במוצר".
סיפור הקמפיין
בסרטון הקמפיין רואים את קרלוס, הפרזנטור שנבחר להוביל את Men Crema, עם בגדי ספורט אחרי אימון כושר, ניגש ללוקר שלו. ליד עומדת אישה עם לוקר פתוח, מלא במוצרי טיפוח שונים. האישה לוקחת לידיה מספר מוצרי קוסמטיקה שונים כאשר אחד נופל לה בדרך והיא מתבאסת.
קארלוס מחייך, עוזר לה להרים ולסגור את הלוקר שלה, והיא ממשיכה בדרכה והולכת בקושי רב עם כל המוצרים. קארלוס מחייך פותח את הלוקר שלו, לוקר ריק לגמרי, שבמרכז ניצב מוצר אחד בלבד, לוקח את המוצר וגם כן הולך למקלחת. המסקנה: כמה פשוט ונוח כשיש ג'ל רחצה ושמפו במוצר אחד.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב: אופיר מירב; מפיקת משרד: דנה קארו זינגר; תקציבאית: ענת איתן; מנהלת מחלקת לקוחות: דנה לופבן; מנהלת מחלקת אסטרטגיה: אסתי תשובה; יחסי ציבור: ארד תקשורת; חברת הפקה: טלעד; במאי: גיל לבנברג.
חברת קוסמופארם מייצרת ומשווקת מוצרי טואלטיקה איכותיים ובהם Crema, אורביטול, כיף, כיף לילדים "בוב ספוג" וסדרת מוצרי רחצה לתינוק "בייבי כיף". מוצרי החברה משווקים בכל נקודות המכירה בישראל. כל מוצרי חברת קוסמופארם לא נוסו על בעלי חיים.