|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

"הגלויה של שלי" שוברת שיא עם חשיפה של כחצי מיליון איש בחודש

- הודעה מטעם הגלויה של שלי
12/10/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורנה כהן גם  |    |  ארגמן תקשורת

החשיפה ל"גלויה של שלי" שוברת שיא ומגיעה לחצי מיליון ישראלים הנחשפים ל"גלויה של שלי" בחודש - כך עולה מסקר שערך מכון TGI המבוצע על-ידי מחקרי סינגל סורס מקבוצת TNS טלגאל בקרב בוגרים יהודים 18+ שנערך בינואר-יוני 2009 עבור "הגלויה של שלי". הסקר ממקם את "הגלויה של שלי" המתמחה בפרסום במוקדי פנאי ובילוי כאמצעי שיווקי משמעותי המניע לפעולה. עובדה אשר שמה את המדיה כמתחרה משמעותית למדיות השונות הן מבחינת חשיפה והן מבחינת אפקטיביות פרסומית לקהל צעיר.

ישראלים אוהבים לאסוף, כ-60 אחוז אספו גלויות מהמתקן הסקר שבדק מדגם מייצג של 5007 נשאלים ומייצג למעלה מ-3.5 מיליון איש מתוך האוכלוסיה היהודית הבוגרת בגילאי 18 ומעלה - נמצא כי כשני מיליון איש נחשפים ל"הגלויה של שלי" בתדירויות שונות, 57.5% מהנחשפים נקטו בפעילות אקטיבית ולקחו גלויות מן המתקנים. 41.1% מבין האנשים שלקחו את הגלויות מדווחים כי הם קראו את המסר, 18.7% הביאו את הגלויה לשולחן במקום הבילוי והראו לחברים, ו-11.6% אספו את הגלויה עבור חברים שהפרסום היה רלוונטי להם (פעולות המעצימות את החשיפה).

גלויה, גלויה שעל הקיר

נתון מרתק העולה מן המחקר מחזק את אהדת הקהל למדיה - 44.1% התעכבו ליד המתקן משך זמן של בין דקה אחת לשלוש דקות. כ-32% הכניסו את הגלויות הביתה, למרחב הפרטי שלהם. 11% מתוכם תלו את הגלויות על המקרר או על לוח השעם - דבר המחזק את הקשר האמוציונלי למותג.

אבל גם מבט חטוף משפיע - 28% מתוך הלקוחות שהביטו בגלויה התעניינו במוצר ובשירות בעקבות המפגש עם הגלויה. 44% מתוך האנשים שנחשפו ולקחו את הגלויה, התעניינו בשירות ובמוצר בעקבות המפגש עם הגלויה. כ-50% מאלו שנחשפו ולקחו טענו כי הפרסום בגלויה השפיע עליהם לרצות לנסות את המוצר.

צעירים אקדמאים ובעלי הכנסה מעל הממוצע מכל רחבי הארץ בקרב צעירים בגילאי 24-18 שיעור החשיפה לגלויה עומד על 57.7% ו-64% מגילאי 35-25. מרביתם (50.4%) הם גם אלה שנחשפים למדיה בתדירות גבוהה במיוחד (מספר פעמים בשבוע). יותר מ-60% מבין האקדמאים ו-61% מקרב בעלי ההכנסה שמעל לממוצע נחשפים ל"הגלויה של שלי".

אם בוחנים את הנאמנות ל"הגלויה של שלי" בחתך של גיל מתגלה ממצא מעניין: 65% מגילאי 45-35 ממשיכים לחפש להיחשף ולאסוף את "הגלויה של שלי". זהו דור בוגר שגדל עם "הגלויה של שלי" וממשיך להיות נאמן לה.

למרות התפיסה הרווחת בקרב המפרסמים כי הגלויה של שלי היא מדיה "תל אביבית". סקר TGI מוכיח כי החשיפה שמייצרת המדיה היא ברמה הארצית: למעלה מ-50% מתושבי גוש דן, הדרום, השפלה, הצפון, ירושלים והשרון נחשפים למדיה.

שלי רוקח, המייסדת והבעלים של "הגלויה של שלי", אמרה היום "ממצאי TGI מחזקים את מה שהמפרסמים ואני ידענו כל הזמן מהשטח - הגלויה הנה מדיה אפקטיבית וייחודית הגורמת לקהל היעד שלה להתעניין במוצר או בשירות אותו היא מפרסמת. לדברי רוקח בעידן של פרסום במדיה ההמונית יש צורך לייצר כל הזמן ייחוד וריגושים על-מנת לתפוס את עינו של הלקוח הפוטנציאלי. לכן, בכל גלויה שלנו ישנו חיבור בין ארט מדויק, קריאייטיב מושחז, שנינות, הומור ורגש. כך הגלויה אינה נתפסת כאגרסיבית או מאיימת אלא יוצרת מפגש ריגשי ואסתטי עם הלקוח שגורם לו לקחת את הגלויה למרחב הפרטי שלו- הביתה, למקום העבודה, או להעביר אותה לחברים. להבדיל מקמפיין טלוויזיה או אינטרנט זמן המדף של הגלויה ארוך יותר ומגיע לתוך המרחב הפרטי של הציבור - ותלוי על המקרר שלהם לאורך זמן".

אודות "הגלויה של שלי"

"הגלויה של שלי" היא משרד פרסום לצעירים המתמקד בפרסום, שיווק וקידום מכירות ב-800 מוקדי בילוי ופנאי במרחב האורבני תוך הכרה מדוקדקת של חיי הלילה, הטרנדים, מוקדי הבילוי הנחשבים, והאנשים הנכונים. החברה נוסדה על-ידי שלי רוקח בשנת 1995 וכיום היא מונה 20 עובדים.

החתירה לפרסום יוצר הולידה שלוש חטיבות נוספות: חטיבת קידום מכירות ואירועים אורבניים, חטיבת פרסום גרילה במרחב האורבני וחטיבת הקונספט HOUSE - קריאייטיב ורעיונות - האחראית על הפקה וייצור של אריזות ומתנות פרימיום ייעודיות. בין לקוחות החברה: אסם, תנובה, חברת הכרם, חברת גלוברנדס (יבואנית כאמל, וינסטון וטריידנט), מכון גתה, סלקום, קלאב מד, יפאורה תבורי, ישראכרט, דוד לובינסקי ועוד.

תאריך:  12/10/2009   |   עודכן:  12/10/2009
אורנה כהן גם
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מטרתו של הפרויקט, ביוזמתו של פורום עורכי דין צעירים של הלשכה בראשות עו"ד פסיכולוג ינון היימן, הינה לרתום לעשייה ולמעורבות חברתית, מספר רב ככל הניתן, של עורכי דין, תוך ביצוע פעילויות חברתיות מגוונות, שמטרתן לשרת את הציבור ולתרום לקהילה.
חברת פפאיה יוצאת בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, לקולקציית נעלי ילדים ונוער חורף 2010. הקמפיין בהיקף כ-1,000,000 שקלים, עולה באמצעות משרד הפרסום EXPERT מקבוצת באומן בר ריבנאי.
"רצועה מהחיים", רצועת סרטי תעודה בהפקת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, חוזרת לאוויר במסגרת שידורי ערוץ 2. חמישה סרטי תעודה חדשים ישודרו בשידור טלוויזיה ראשון בערוץ 2 בימי שלישי (במסגרת שידורי קשת) החל מיום 20 אוקטובר 2009, בסביבות השעה 23:00. הרצועה משולבת בתמהיל השידורים של הזכיין וכחלק מהלוח בעונה הנוכחית.
נמשכת ההרשמה להשתתפות במחקר לטיפול במניעת השמנה בילדים במסגרת מרפאת ההשמנה של המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים. המשתתפים במחקר, ילדים בגילאי 11-5 עם נטייה להשמנה, הסובלים מעודף משקל, ייהנו מגישה משולבת של ייעוץ דיאטנית, ייעוץ פסיכולוגי ומעקב רפואי. ההשתתפות במחקר אינה כרוכה בתשלום.
11/10/2009  |  לינור נבו  |   הודעות כלליות
רובי באך, נשיא חטיבת Entertainment & Devices במיקרוסופט העולמית וחבר הנהלה בכיר בחברה, יבקר לראשונה בארץ ב-22 באוקטובר וישתתף כאורח הכבוד בהשקתה של מערכת ההפעלה החדשה Windows 7 בישראל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il