לקראת ההשקה הרשמית של חברת מיקרוסופט, בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל מודיעה היום על היערכותם של נציגי התמיכה הטכנית של החברה לתמיכה בלקוחות שיתקינו את מערכת ההפעלה החדשה "חלונות 7".
התמיכה בלקוחות בעלי מערכת ההפעלה החדשה, הינה ללא תשלום ובמסגרת גבולות התמיכה של בזק בינלאומי. תמיכה זו כוללת הגדרות דפדפנים, הגדרות חיבור לאינטרנט (הגדרת חייגנים ועוד), דואר אלקטרוני ועוד.
ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, "אנו מקפידים להיות עם יד על הדופק בכל שקשור לטכנולוגיות המתפתחות בשוק ודואגים לאפשר ללקוחותינו להיות הראשונים ליהנות מהן. אנו רואים בהכשרתם של עובדינו לתמיכה ב'חלונות 7', חלק מהמחויבות שלנו כלפי לקוחותינו היודעים כי מאיתנו יקבלו יותר".
בתקופה האחרונה, החלה החברה לתמוך בלקוחות שהתקינו את גרסת הבטא של התוכנה, כך שעם ההשקה של מיקרוסופט אשר תחול באופן רשמי, ב-22 לאוקטובר, תהיה החברה ערוכה עבור לקוחותיה וזאת כחלק מרצונה להעמיד שירות מוביל ללקוחותיה גם בהיבט זה.
במסגרת היערכותה של בזק בינלאומי להשקת ה-"חלונות 7", העבירה בזק בינלאומי את עובדיה מערך הכשרה רחב אשר כלל בין השאר הדרכות פרונטליות, תרגולים אישיים והקמת פורטן ידע רחב ופנים ארגוני לשימוש נציגי התמיכה.
עם התמחותה במערכת ה"חלונות 7", בזק בינלאומי תומכת כיום במגוון מערכות ההפעלה הנמצאות בשימוש לקוחותיה ובהן גם מערכות ההפעלה הפחות נפוצות כגון הלינוקס והמקינטוש.