בזק בינלאומי, חברת האינטרנט הגדולה בישראל, יוצאת במהלך פרסומי רחב היקף אשר ילווה את השקת רשת האינטרנט החדשה של החברה Private NGN, המיועדת ללקוחות הגולשים במהירויות הגבוהות של 10 מגה ומעלה.
מדובר במהלך אסטרטגי שיביא בשורה אמיתית לשוק ספקיות האינטרנט ויתוקשר בקמפיין חוצה מדיות. הקמפיין שיעלה בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובשלטי חוצות אלקטרונים, יימשך כשלושה שבועות וידגיש את מסר הרשת החדשה והנפרדת ללקוחות המהירויות הגבוהות. במסגרת ה-Private NGN, תקצה בזק בינלאומי ללקוחות המהירויות הגבוהות הן בתשתית - NGN והן בכבלים, משאבי רשת ייעודיים ובהם משאבי מחשוב וקיבולות ובנוסף, תפתח עבורם מוקד שירות ותמיכה ייעודי.
המהלך הפרסומי החדש של בזק בינלאומי ישקף את תחושות המהירות, הייחודיות והעוצמה מהן ייהנו לקוחות החברה הגולשים ב-Private NGN של בזק בינלאומי.
סרט הפרסומת המושקע אותו תעלה החברה מחר, נפתח בשכונה פסטורלית. כשבחצר הבית של גיבור הסרט עומד משגר ענק ומסביבו אנשי צוות לבושי סרבלים לבנים שמכינים אותו לשיגור. אנשי הצוות משגרים את הגיבור במהירות עצומה מעל שגרת החיים העמוסה הפקוקה והתוססת של העיר והכבישים הסואנים. במרכז העיר, ממתינים לו על הקרקע אנשי הצוות בסרבלים לבנים ליד כרית נחיתה ענקית. הגיבור שלנו נוחת נחיתה רכה ומפנקת על הכרית. ומתקדם לכיוון משרדו. יחד עם כל הצוות מחכה לו גם התוכי לבוש גם הוא בסרבל לבן ומברך אותו על שבחר לטוס Private NGN.
הפקת הסרט הייתה מורכבת ושילבה בניית מודלים בתלת מימד, צילומי מסוק ובניית מודלים פיזיים בשטח. המודלים והלוגו של הרשת החדשה עוצבו ונבנו בהשראת NASA.
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, "מטרת המהלך הינה יצירת העדפה לבזק בינלאומי - לקוח המבקש לגלוש במהירויות הגבוהות, יידע שהכי טוב עבורו הוא לבחור בבזק בינלאומי, כי אצלנו הוא ייהנה מחוויית גלישה אקסקלוסיבית. סרט הקמפיין מייצר אנלוגיה לעולם החדש אותו יחוו לקוחות בזק בינלאומי ב-Private NGN", הוסיפה ליטבק שחם.
השקת ה-Private NGN תהיה מלווה במקביל גם בפעילות פנים ארגונית בבזק בינלאומי שתכלול קידום מכירות ברוח הקמפיין.
קרדיטים לקמפיין:
משרד פרסום - אדלר חומסקי ורשבסקי;
משרד אינטראקטיב - d-say אינטראקטיב;
פוסט פרודאקשן - JCS;
הפקה - ראבל.