חברת UPS בישראל החלה ביום א', 18.10.09, בפעילות שיווקית ממוקדת ללקוחות חדשים וקיימים. הקמפיין, שהיקפו עומד על כחצי מיליון שקלים, משלב קמפיין אינטרנט חדש באתרים מובילים וביניהם פייסבוק, טוויטר ודה-מרקר, וכן פעילות קידום מכירות משלימה.
פעילות קידום המכירות למעשה מגשרת בין המפגשים החברתיים הוירטואליים ברשתות החברתיות למפגשים חברתיים ועסקיים לקהל הפתוח, והיא תתמקד בחמישה אזורי עסקים מובילים: קריית עתידים, מתחם הרצליה פיתוח, פארק המדע ברחובות, פארק אפק בראש העין וביוקנעם. הפעילות - הפתוחה לקהל הרחב - מיועדת לאנשי עסקים וארגונים ובמסגרתה תקים UPS בית קפה נייד שיעוצב בקונספט התואם את צבעי המותג - חום קפה - ושם יוגשו לבאי המתחם קפה, עוגיות בראוניז והפתעות נוספות לרקע מוזיקה נעימה. הקהל הרחב יקבל הזמנה המשלבת חידון טריוויה קצר והעונים יכונה יוכלו לזכות בפרסים. בפינת הנוסטלגיה ישולב בתפאורת המתחם רכב הפצה אמריקני וותיק, אשר מסמל את ההיסטוריה הענפה של UPS החוגגת מעל 100 שנות פעילות.
הקמפיין מציע ללקוחות חדשים 50% הנחה על כל משלוחי הטובין הבינלאומיים. במסגרת המבצע, גם לקוחות קיימים יוכלו ליהנות מתנאים משופרים התפורים על-פי צרכיהם.
חברת UPS היא חברת המשלוחים הגדולה בעולם ומובילה עולמית בפתרונות שרשרת האספקה. היקף המשלוחים היומיים של החברה עומד על כ-15.8 מיליון חבילות והיא מציעה את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות לסנכרון תנועה של סחורות, מידע וכספים סביב העולם. ממשרדיה הראשיים שבאטלנטה, ג'ורג'יה מעניקה UPS שירותים ללמעלה מ-200 מדינות ואזורים ברחבי העולם ומעסיקה יותר מ-425,000 עובדים. מניות UPS נסחרות ב-New York Stock Exchange. למידע נוסף היכנסו ל-
www.ups.com.