|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

אמנים ויוצרים יכולים לעקוב בזמן אמת אחר שימוש ביצירות שלהם

- הודעה מטעם YCD מולטימדיה
20/10/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: דורון ברקת  |    |  דוניצה תקשורת

YCD מולטימדיה ו-Media Forest הודיעו היום על שיתוף פעולה ביניהן, במטרה לאפשר לאמנים, יוצרים, וגורמים נוספים בתעשיית המוזיקה לקבל דיווחים על השמעות בפועל של יצירותיהם בבתי עסק ומקומות ציבוריים. הפתרון הטכנולוגי של YCD, הבודק השמעה בפועל בבתי עסק, ישולב במערכת Media Forest כחלק משירות חדש המוצע ללקוחותיה של מדיה פורסט. השירות המשותף חושף מימד חדש של קידום יצירות ומתן מידע שיווקי ועסקי אודות השמעות מוזיקה במקומות ציבוריים, ומביא לשולחן העבודה של כל משתמש תמונה רחבה וכוללת יותר אודות השמעות השירים שלו במדיה (רדיו, טלוויזיה) ועכשיו גם בבתי עסק הפרוסים ברחבי הארץ.

מוזיקה כיום הינה מרכיב חשוב מהחוויה במקומות בילוי ובבתי עסק. עם זאת, לאורך זמן האתגר היה בדיווח על 'מה נוגן בפועל'. בעלי עסקים משלמים תמלוגים, אך לא יודעים להעיד במדויק אילו יצירות ניגנו, וגם חברות ממוסדות ידעו לדווח איזה קבצי מוזיקה נמצאים במחשביהן המנהלים את השמעת המוזיקה, אך לא מה נוגן בפועל. כחברה הגדולה והמובילה בתחום החליטה YCD מולטימדיה לפתח כלי למדידת השמעה בפועל. בדיווחי המערכת עושים שימוש שוטף גופי התמלוגים כמקור מידע אמין לחלוקת כספי התמלוגים בעבור השמעה פומבית בבתי עסק.

כגוף חוקי ומאושר על-ידי גופי התמלוגים YCD מקבלת פניות מאמנים בבקשה לקדם את יצירותיהם אצל לקוחותיה (למעלה מ-1200 בתי עסק ברחבי ישראל). על-פי הפרסומים, בשנת 2008 העבירה YCD מולטימדיה ארבעה מיליון שקלים תמלוגים בגין לקוחותיה.

"השירות החדש הוא בהחלט מהפיכה עבורי כאמן יוצר", אומר ארקדי דוכין. "הוא פותח המון אפשרויות לאמנים, גם ברמה המסחרית וגם ברמה האנושית. נפתחה בפניי האפשרות להיות חשוף למידע אודות השמעות במקומות ציבוריים, מה שנותן את היכולת הכי מדויקת להבין את 'הקרבה לעם' של יצירותיי, ולהרגיש תחושה מחממת הלב שאתה קיים, לגיטימי, ואהוב. פתאום גיליתי שירים שלא כל-כך קיבלו תשומת לב ברדיו אבל התקבלו מאד יפה בבתי עסק. השירות החדש של מדיה פורסט הפתיע אותי מאוד, אני ממש בהלם מקצב ההתקדמות של השירות הזה. זה דבר אדיר!".

עברי לידר מצטרף לדוכין ואומר, כי "השירות מספק פונקציונליות נהדרת בתחום שהיה מאוד נסתר, קשה למעקב, ולכן פרוץ. זהו כלי אדיר המאפשר לקבל תמונה מדויקת ורחבה על השמעות מוזיקה בבתי עסק רבים אשר יהפוך את התחום למשהו מאורגן".

דני זאבי, מנהל הטכנולוגיה הראשי של YCD מולטימדיה: "אנו גאים על פיתוח כלי מדיה חכם המאפשר לאמנים לעקוב בזמן אמת ולמדוד, באופן המדויק ביותר, את כמות ואופן השימוש בפועל ביצירות שלהם. מבחינת YCD כמובילת שוק, מדובר בפיתוח שמחזק את הקשר בין האמנים, בעלי העסקים והחברה. פיתוח הפתרון ארך למעלה משנתיים וכעת יוכלו להנות מהשימוש בו אלפי אמנים בישראל. אנחנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם Media Forest, מבחינתנו הם הפלטפורמה האולטימטיבית לכך".

יואב גז, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Media Forest: "אנו שמחים על כך ש-YCD ו-Media Forest הצליחו להביא לשוק שירות חיוני, מתקדם וחדשני. אנו מאמינים כי מרכיב בתי העסק כזירת בידור משפיעה ומקדמת היצירה יילך ויגבר עם הזמן. השירות המשותף מאפשר בקרת השמעות במקומות ציבוריים וקידום והפצה של תכנים חדשים ישירות אל בתי העסק. באמצעות הפלטפורמה הייחודית שלנו, המשלבת יכולות למעקב אחר שידורים ודיווח בזמן אמיתי על השמעות מוזיקה ברדיו ובטלוויזיה יחד עם הטמעת הנתונים המסופקים על-ידי YCD אודות השמעות מוזיקה בבתי עסק, Media Forest תרחיב את סל שירותי ערך מוסף המוצעים ללקוחותיה. אנו מודים ל-YCD על שיתוף הפעולה הפורה שהביא להשקת השירות החדש".

אודות YCD מולטימדיה

חברת YCD Multimedia, שנבחרה לאחרונה על-ידי גלובס לאחת מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2009-2008 בישראל, הוקמה בשנת 1999 על-ידי נועם לבבי ודני זאבי. החברה מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת קבוצת כלל, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד. אתר החברה: www.ycdmultimedia.co.il.

אודות Media Forest

Media Forest הינה ספקית מובילה של פתרונות ושירותים בתחום ניטור שידורים (רדיו, טלוויזיה, אינטרנט) ובקרת מדיה. המערכת של Media Forest קולטת שידורים באוויר באופן בלתי תלוי בערוץ המשדר, מזהה ומדווחת בזמן אמת אודות תכני המדיה המשודרים (שירים, ג'ינגלים, וידאו קליפים, פרסומות, וכו'), ומאפשרת נגישות למידע שימושי ופילוחים רבים בממשק אינטרנטי ידידותי, תוך התאמה אישית לכל משתמש. Media Forest מרחיבה את פרישתה הגלובלית ומקימה מרכזי האזנה במדינות שונות במודל של זיכיונות אזוריים. אתר החברה: www.mediaforest.biz.

תאריך:  20/10/2009   |   עודכן:  20/10/2009
דורון ברקת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במסגרת אירועי התרבות שיוזמת מחלקת התוכניות במשכנות שאננים, תחל בתאריך 6 בנובמבר, סדרת הרצאות בנושאי מדע תחת הכותרת: "קיצור תולדות הזמן". מרצה פרופ' עילם גרוס.
20/10/2009  |  עמליה אייל  |   הודעות כלליות
המחלקה ללימוד חוץ בשנקר מעשירה את ההיצע שלה בתחום לימודי האופנה ופותחת השנה קורס לימודי כתיבה עיתונאית בתחום האופנה ו-Man in Style שיעסוק בלימודי סטיילינג לגברים. פתיחתם של קורסים אלו הינה המשך ישיר למהלך שהחל לפני כשנה, במסגרתו מרחיבה המחלקה את ההיצע במסלול ללימודי סטיילינג.
סמסטר הסתיו של סדרות המפגשים בנושאים מדעיים פופולריים ואקטואליים יוצא לדרך, במכון דוידסון לחינוך מדעי, המאגד את הפעילות החינוכית של מכון ויצמן למדע. המפגשים, בהנחיית מדענים וחוקרים ממכון ויצמן למדע, מיועדים לציבור הרחב, ומאפשרים לכל אדם ללמוד ולהכיר נושאים מחזית המדע, להשתתף, לשאול שאלות, ולהביע דעה. ההרצאות יעסקו בנושאים מדעיים בין-תחומיים, תוך התמקדות בחידושים האחרונים של המדע, ובהשפעת חידושים אלה על הרפואה, על איכות הסביבה, ולמעשה, על רבים מהיבטי חיינו.
20/10/2009  |  מלכה ברקן  |   הודעות כלליות
חברת UPS בישראל החלה ביום א', 18.10.09, בפעילות שיווקית ממוקדת ללקוחות חדשים וקיימים. הקמפיין, שהיקפו עומד על כחצי מיליון שקלים, משלב קמפיין אינטרנט חדש באתרים מובילים וביניהם פייסבוק, טוויטר ודה-מרקר, וכן פעילות קידום מכירות משלימה.
חברת דן מודיעה בימים אלו, כי בעקבות פניות שהתקבלו מקרב התושבים, החל מהחודש הקרוב יתבצעו שינוים בקו מספר 18 מבני ברק לגני תקוה - בתחנת המוצא ולאורך מסלול הקו.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il