012 סמייל השלימה לאחרונה את הטמעת שירותי הטלפוניה הקווית במוקד השירות של חברת אגד, אחד ממוקדי השירות הגדולים בישראל המשרת כ-50 אלף לקוחות ביממה, המנותבים אל עשרות מוקדנים בו-זמנית לכל אורך שעות היום. עלות הקמת הפרויקט תעמוד על 3.5 מיליון שקלים.
חברת אגד, החברה הגדולה בארץ לתחבורה ציבורית, בחרה ב-012 סמייל לתכנן, לנהל ולהטמיע את פתרון הטלפוניה הקווית על כל שלביו, שכן מטרתו העיקרית הינה לספק לציבור מערכת רחבה, אמינה ושרידה יותר אשר תספק מענה מהיר ואדיב על-ידי ניתוב יעיל וקיצור זמני המתנה. פתרון הטלפוניה הקווית אשר הוגש על-ידי 012 סמייל לאגד כולל שרידות מול שני מתגי טלפוניה כך ששירותי המוקד לא יפגעו במקרה נדיר בו יושבת אחד המתגים.
ירון שטיינברג, סמנכ"ל החטיבה העסקית ב-012 סמייל: "הפרויקט עבור אגד מצטרף לשורה ארוכה של פתרונות טכנולוגיה מתקדמים בכלל וטלפוניה קווית בפרט עבור גופים גדולים בישראל ובכך מחזקת 012 סמייל את אחיזתה בקרב הלקוחות האסטרטגיים שלה בארץ, ביניהם עיריות גדולות, חברות ביטוח מובילות, מוסדות לימוד, עשרות קיבוצים ואלפי בתי עסק נוספים".
אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק והלקוחות של חברת אגד: "המעבר לטלפוניה הקווית של 012 סמייל צפוי לחסוך לאגד כחצי מיליון שקלים בשנה ללא כל שינוי בעלות השיחה ללקוחות. בחרנו ב-012 סמייל לתכנון, ליווי והטמעת הפרויקט על כל שלביו, מתוך מטרה לספק לציבור הלקוחות האדיר שלנו מענה טלפוני מהיר, איכותי ואדיב, וזאת גם בשעות העומס על-ידי השענות על-גבי מערכת אמינה ושרידה".