קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל, תעניק חסות בוועידה השנתית הרביעית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל. כחלק מהפעילות יוקם ביתן SAMSUNG עם מסך וידאו דיגיטלי בגודל 46". המסכים, שיעמדו במרכז הביתן, יחליפו ויעדכנו תכנים ומסרים שיווקיים-פרסומיים.
מסכי ה-LFD שמתאימים במיוחד לקניונים ומרכזי קניות, מאפשרים למנהלי שיווק ומכירות, בכל הסקטורים לשלוט ולהציג תוכן שיווקי ופרסומי על מספר גדול של מסכים בו-זמנית. זאת, תוך עיצוב מסכי הפרסום בכל אופן שמתאים ומתחשק גם בזוית אנכית, גם כחלק מקיר וידיאו גדול ומגוון, גם במסך אחד עצמאי.
בנוסף, תינתן הרצאה אודות קטגוריית ה-LFD של SAMSUNG על-ידי בוקי חיון, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת חיון ודוד חנונו - מנהל מחלקת המסכים המקצועיים. בהרצאה ידובר על הטכנולוגיה המנצחת והשימושים הרבים שיש במסכי ה-LFD המובילים בעולם בתחום המדיה הדיגיטלית הפרסומית.
הוועידה השנתית הרביעית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל תיפתח באילת ב-17 לנובמבר 09, במלון הנסיכה, אילת, בהשתתפות כ-400 בכירי ענף הקניונים ועולם הקמעונאות בישראל.
הוועידה, פרי יוזמתו של דדי ריזל, המכהן זה מספר שנים כמנכ"ל קניון גן העיר בתל אביב ומשמש גם כיו"ר הוועידה, תכלול 11 מושבים מקצועיים שיעסקו בין היתר בנושאי: שיווק, פרסום, ניהול, שירות לקוחות, הרפורמה במערך האבטחה, לוחמה פסיכולוגית ועוד.
את קטגוריית Large Format Display) LFD), שהפכה לדבר החם בעולם הפרסום הדיגיטלי החלה SAMSUNG לשווק בשנה האחרונה. מדובר בסדרת מסכים בעלת יתרונות מוכחים על-פני מסכי הפלזמה הסטנדרטיים. אם מסך פלזמה סטנדרטי, שמשמש היום במרבית הארגונים כמסך תצוגה להנעמת זמן הלקוחות בשידורי מוזיקה וסרטוני תדמית, יחזיק מעמד בממוצע 13,000 שעות, הרי שמסך ייעודי מסדרת LFD יאפשר זמן תצוגה ממושך הרבה יותר - 60,000 שעות, גם אם יפעל ברציפות ללא כיבוי.
אנשי פרסום ושיווק מכירים את הבעיה שבפרסום "הנקטע" בשל זווית הצפייה. במסכים אלה, ישנה זווית לצפייה מקסימלית של 178 מעלות ובכל זווית שבה ממוקם המסך. אם הקמפיין ייראה טוב יותר במצב אנכי הפיכת המסך פשוטה ושינוי התמונה מתבצע מיידית. יש במסך איזון מושלם בין הניגודיות (1:10.000) לבהירות (700cd/m2), שמקנה הצגת שידור מושלם, גם בשטחים מוארים במיוחד.
בנוסף לכל יתרונותיו, קיר הוידאו הוא קל ופשוט להרכבה - קיר וידאו של 16 מסכים ניתן לבנות תוך חצי שעה בלבד.
מסכי LFD של SAMSUNG נמכרים בגדלים: 40", 46", 57", 70" ו-82". בכל המסכים רשת פנימית ושימוש בפונקצית ה-MDC (Multi-Display Control) לשליטה בתצוגה ובהגדרות המסך ממחשב אחד. לוחות תצוגה ייחודים המאפשרים הורדת טמפרטורה ויכולת עבודה רציפה, ללא עמעום התאורה שמופיע במסכים שאינם מיועדים לשימוש זה לאחר שעות עבודה ארוכות. ניתן לשלב בתצורת video wall, תוך אפשרות ליצירת צורות תצוגה שונות עד לגודל של 410". לכל מסך קיים מחשב פנימי. במסכים ניתן למצוא שילוב טכנולוגיית DNIe - PRO Digital Natural Life engine לתמונה חיה וחדה בממדים אלה, רזולוציית HD מלאה של 1920X1080, יחס ניגודיות דינמי של 1:10.000, מהירות תגובה של 8ms, התקנה מודולארית, עצמאית ומהירה.
דדי ריזל, יו"ר הוועידה, מסר כי: "ענף הקניונים ורשתות המסחר הינו אחד הענפים המרכזיים המניעים את כלכלת ישראל. הוועידה היא הצומת המרכזי ואולי גם היחיד בו נפגשים ראשיו ומנהליו הבכירים של הענף לשלושה ימים אינטנסיביים ומאתגרים. אנו שמחים על כך ש-SAMSUNG בחרה להשתתף בוועידה ולהיות חלק מנותני החסויות בה. הפרסום הדיגיטלי צובר תאוצה בענף הקניונים ול-SAMSUNG שמביאה את מיטב הטכנולוגיה הפרסומית חלק עיקרי וחשוב בהתפתחות זו"
ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון מסר: "SAMSUNG מבינה את חשיבות המדיה הפרסומית בקניונים ובמרכזי הקניות ומציעה את הפיתרון הטכנולוגי שהוכח בארץ ובחו"ל כפיתרון האפקטיבי ביותר עבורם. קבוצת חיון תציג בוועידה את הטכנולוגיה המשוכללת ביותר של SAMSUNG ותחיש לראשי הענף את היתרונות העצומים של ה-LFD על-פני אמצעי מדיה פרסומיים אחרים".
אודות קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970) מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת לרשתות קמענואיות, ארגונים, מוסדות ולמעל 1000 משווקים. כיום, מהווה חיון כנציגתה הרשמית של חברת SAMSUNG העולמית, שעל-פי דוח BNA, נתח השוק שלה במסכי מחשב הוא 36% בחציון הראשון של 2009. בין השאר, מפיצה חיון את מסכי המחשב שלה, מסכים ייחודיים משולבי מחשב-טלוויזיה, מסכי ענק LFD, צורבים ופתרונות אחסון שונים. קבוצת חיון מייצגת גם את החברות אינטל, מיקרוסופט, די-לינק, Microtek, אלקטל-לוסנט ועוד. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. רכישת החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", בעבר, הפכה את קבוצת חיון לחברת ההפצה המובילה בתחומה. בין לקוחות הקבוצה נמנים משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל מעל ל-100 עובדים. אתר החברה
www.chayon.co.il.