משרד הפרסום Lead מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי, התגייס לטובת המרכז הרפואי העמק בעפולה ומעלה עבורו קמפיין שילווה את ה"עמק תרום", מבצע ההתרמה השנתי של בית החולים. המבצע השנה יעמוד בסימן חידוש מערך חדרי הלידה ובניית חדרי לידה מהמתקדמים ביותר בישראל, לתושבי העמק והצפון. הקמפיין כולל מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, פוסטרים וחולצות. עלותו המשוערת של הקמפיין היא כמיליון שקלים.
מבצע ההתרמה "עמק תרום" מתקיים במרכז הרפואי העמק, זו השנה השישית, בשיתוף עמותת הידידים בראשותו של איש העסקים תא"ל ב(מיל.) גיורא ענבר. השנה, המבצע יתקיים תחת הסיסמא "ללדת בעמק - ולהרגיש בבית, כי לאמהות של העמק מגיע ללדת במחלקה ראשונה", התרומות שיאספו יסייעו לבניית אגף חדש של חדרי לידה שיכלול חדר ניתוח לניתוחים קיסריים ולרכישת ציוד ואביזרים אשר יעניקו ליולדת ולבעלה חווית לידה מהמעלה הראשונה.
מבצע ההתרמה ייערך במהלך כל חודש נובמבר, ובשיא - שידור רדיו מיוחד ברדיו קול רגע בהנחיית חיים הכט, בין התאריכים 25-24 בנובמבר. המבצע יתקיים בשיתוף חברות הסלולר לתרומה ב-SMS, דוכני התרמה בקניונים ועוד.
קרדיטים - Lead: פלנינג - יוסי ברוך; מנהל קריאטיב - דרור יעקובוביץ; ארט - מיטל מילר; גרפיקאי - עידן שאדי; הפקה - יעל שלום; קופירייטר - תום פרייז.