חברת טבע, המובילה את שוק התרופות ללא מרשם בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט למוצר אופטלגין, שהינה התרופה הנמכרת ביותר לשיכוך כאבים. היקף הקמפיין מוערך בכ-650 אלף שקלים.
הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של אופטלגין, תחת הסיסמה 'אופטלגין חזק בכאבים חזקים', המבוסס על מיצובו של אופטלגין כתרופה הותיקה והיעילה ביותר לכאבים חזקים. עם זאת, הקמפיין פונה הפעם אל הקהל הצעיר יותר ולכן עולה בתוכניות ייעודיות בטלוויזיה, בפריזה רחבה ברכבת ישראל ובאתרי אינטרנט באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.
במסגרת הקמפיין, שתוהה כיצד מרגיש כדור גולף לאחר חבטה, נראים יחד כדור ביליארד וכדור גולף, בעלי עיניים אנושיות, שהם סופגים חבטה עזה וכתוצאה מכך חווים כאבים חזקים. מיד לאחר המכה מגיע המסר המוכר: אופטלגין - חזק בכאבים חזקים!
אופטלגין משווק בישראל מזה כ-50 שנה כמשכך כאבים המיועד לטיפול בכאב ראש, כאב שיניים או כל כאב חזק אחר. אופטלגין הינו משכך הכאבים הנמכר ביותר בישראל, כאשר מדי שנה נמכרות בישראל 50 מיליון קפליות אופטלגין. אופטלגין מוצע בקפליות, טבליות וטיפות. טבע השיקה בקבוקון טיפות אופטלגין באריזת חיסכון של 15 מ"ל - תכולה גבוהה יותר המותאמת לדרישות הצרכנים.