חברת נפטון מוצרי מזון השלימה בימים אלו תהליך מיתוג מחדש, בעלות כוללת של 300,000 שקלים. תהליך המיתוג כלל שינוי שם המותג המוביל של החברה לנפטון (במקום יוני טועם עולם), השקת לוגו חדש, בחירת סלוגן, עיצוב חדשני למוצרי החברה בשוק הקמעונאי והמוסדי, עיצוב סטנדים ייחודיים לנקודת המכירה.
חברת טרגט טרייד ממ-נט בע"מ, בבעלות נרקיס טסלר ומיכל מורג, נבחרה להוביל את המהלך שנחשף לראשונה בתערוכת המזון העולמית באנוגה גרמניה בחודש האחרון. מטרת המהלך הייתה גיבוש מחדש של ערכי המותג תוך התאמה ויזואלית של כל האמצעים השיווקים להרחבת הפעילות לשוק הבינלאומי. על העיצוב הגרפי הופקדה המעצבת הגרפית שולי זמן אמסילי בעלת חברת פוש אפ בע"מ.
מהלך המיתוג החדש כולל בחירת סלוגן חדש להובלת החברה: Neptune - Tastes of the Middle East, במטרה לסלול את דרכה של החברה לשוק הבינלאומי. הסלוגן הנבחר התגבש לאחר ניתוח של מחקרי שווקים מעמיקים, שבחנו את "משבצות" המיתוג הפנויות בתחום התבלינים במדינות השונות, תוך שימת לב למגמות בעולם הקולינרי הביתי, והשוק המוסדי והקמעונאי.
במקביל למהלך המיתוג, מתכוונת חברת נפטון מוצרי מזון לפתח את תחום השיווק של המוצרים לשווקים בינלאומיים, עם דגש על שיווק מוצרי התבלין מאזור המזרח התיכון - הצפויים להתקבל בברכה בזכות הביקוש העולה למזון אתני גורמה בשווקי העולם. גם בארץ מתכננת החברה מהלכי שיווק, שיכללו פריסת המוצרים ומכירתם לקהל הרחב בערוצי השיווק הקמעונאיים, קמפיינים פרסומיים הצפויים לעלות בערוצי המדיה השונים, השקה של אתר אינטרנט חדש לחברה, פעילות יחסי ציבור ופעילויות קידום מכירות שיציעו טעימה של סדרות התבלון בנקודות המכירה השונות.
יונתן גרשון, בעלי חברת נפטון מוצרי מזון מוסר: "מהלך המיתוג החדש הוצג בחודש שעבר בתערוכת המזון אנוגה בגרמניה, וזכה להתעניינות רבה. אנו רואים בכך הזדמנות עסקית להרחיב את הנוכחות שלנו בשווקי העולם ולהציע לקהל צרכני התבלינים, מוצרים ייחודיים המאפשרים להכין מנות גורמה גם בבית. בארץ קיימת חשיבות גדולה עוד יותר למהלך המיתוג, שיסייע לצרכן לזהות את מוצרי החברה מבין השפע העצום שעל-גבי המדפים וליהנות מיתרונות ואיכות המוצרים".
חברת נפטון מוצרי מזון, בבעלותו של יונתן גרשון, מתמחה בייבוא, שיווק, פיתוח ויצוא של תבלינים, תערובות תיבול לאורז ורטבים לבישול. החברה פועלת מזה שלושה דורות והחלה את דרכה עוד בהודו - אז פיתח סב המשפחה את עסקי התבלינים והביא את הבשורה לארץ. כיום מחברה מגלגלת מחזור של מעל 20 מיליון שקלים בשנה. כל המוצרים של החברה הינם בהכשר הבד"צ.