|
זאב וורמברנד [צילום: רונן אקרמן]
|
|
|
|
|
רשת הריבוע הכחול הכריזה היום על השקת מגה באינטרנט - ערוץ קניות ייחודי הכולל בתוכו חנות מקוונת ואתר תוכן אינטראקטיבי לגולשים בו. עלות הקמת האתר החדש מוערכת בכשני מיליון שקלים. רשת הריבוע הכחול צופה כי הערוץ החדש יהווה פלטפורמה שיווקית נוספת לרשתות הקיימות בחברה: מגה, מגה בעיר ומגה בול ויאפשר לרכוש מוצרים שנמכרים בחנויות הרגילות של הרשתות כולל מוצרי קבוצת BEE.
לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל הריבוע הכחול: "השקת תת הרשת החדשה מגה באינטרנט הינה המשך ישיר למהלכים האסטרטגיים בהם נקטנו מתחילת השנה ותואמת את חזון הריבוע הכחול להיות קבוצת קמעונאות המובילה בישראל, בחדשנות, קצב צמיחה, נאמנות ושירות ללקוח. השקת תת הרשת החדשה, מהווה ערוץ משלים לרשתות השונות ואנו צופים כי בשלוש השנים הקרובות, יוכפלו המכירות פי 4 ויגיעו לכ-120 מיליון שקלים בשנה ומספר של 25,000 משתמשים בחודש".
על-פי נתוני נילסן, למעלה מ-60% מהגולשים באינטרנט בעולם המערבי רוכשים בקביעות ברשת האינטרנט והיקף הרכישה החודשי באתרים בישראל מסתכם בכ-100 מיליון שקלים, בעיקר בתחום מוצרי חשמל אלקטרוניקה ומחשבים. עם זאת, על-פי הערכות, רק 1% ממשקי הבית בישראל, נוהגים לערוך את קניות המזון שלהם באמצעות האינטרנט, כך שקטגוריה זו לא נבנתה משמעותית ותחום זה עדיין נמצא בחיתוליו. בריבוע הכחול צופים כי סל הקנייה באינטרנט יהיה גבוה יותר מסל הקניות הרגיל ויעמוד על כ-500 שקלים.
האתר החדש הינו אתר ידידותי, פשוט ונוח למשתמש בנוי בטכנולוגיות חדשניות ומשלב בתוכו מנוע חיפוש מוצרים מתקדם ואינטואיטיבי, ובעתיד יציג מבצעים מפולחים על-פי הרגלי קנייה ומיידע לקוחות על מבצעים שהולמים את הרגלי הקנייה של כל לקוח. באתר מוצג סרטון הדרכה עם אנימציה, המיועד לטובת הגולשים החדשים שטרם התנסו בקניית מוצרים דרך הרשת.
בעתיד הקרוב יציע האתר שיתופי פעולה עם גופים שונים לרבות אתרי אינטרנט מובילים במטרה להעניק לגולשים ערכים מוספים, כגון: מתכונים, טיפים לקניות באינטרנט ועוד.
במסגרת פיתוח הרשת הורחבו אזורי החלוקה של השרות, שכוללים כרגע את אזורים נבחרים בצפון הארץ, השרון, גוש דן, אזור השפלה לרבות ירושלים, ובאזורים נוספים בדרום לרבות באר שבע ואילת. במקביל עובה מוקד התמיכה הטלפוני במטרה לתת סיוע לגולשים, המוקד עובד בימים א' עד ה' בין השעות 7:00-23:00 וביום ו' 14:00-7:00. ומספרו 1-800-229-229.
לדברי שי אלמוג, ראש אגף שיווק בריבוע הכחול: "פרמטרים כמו עלייה ברמת החיים, חשיבות גוברת לתרבות הפנאי ועליה מתמדת בשימוש באינטרנט במשקי בית מצביעים על כך ששוק הקניות המקוון עומד לפני פריצת דרך, כאשר השקת אתר מגה באינטרנט תיתן דחיפה משמעותית לערוץ מכירה זה. הקניות באינטרנט יתנו מענה לכל אותם אנשים שמחפשים נוחות, נגישות, מחירים זולים וזמינות מרבית. האתר מאפשר ללקוחות לקנות בזמן הנוח להם בכל שעות היממה, תוך חסכון משמעותי בזמן".