בנק מזרחי טפחות יוצא בפעילות קידום מכירות. בהמשך לקמפיין שהועלה בתחילת חודש נובמבר, הכריז הבנק על חודש מעבר למזרחי-טפחות ולשם כך, פיזר בערים מרכזיות מוניות שירות ממותגות, שיסיעו את הקהל הרחב בחינם, בין הסניפים השונים של מזרחי-טפחות ויאפשרו לאנשים לרדת היכן שהם רוצים. פעילות הקידום מכירות נעשית באמצעות לעומק התודעה ונאמדת בכמיליון וחצי שקלים.
מזרחי-טפחות, חרט על דגלו, להעביר כמה שיותר אנשים בחודש מעבר בנקים, על-מנת לספק לציבור הרחב, אלטרנטיבה בנקאית טובה יותר ולנפץ את החסם של רוב האוכלוסיה לגבי הקשיים שכרוכים במעבר מבנק אחד לאחר. לשם כך, מזרחי-טפחות יוצא בפעילות קידום מכירות ייחודית שמטרתה להקל עליך להגיע לסניף מזרחי-טפחות הקרוב לביתך.
מטרת הפעילות הינה להקל ולעודד את הציבור הרחב לעבור למזרחי טפחות.במרכז הפעילות, יעמידו לרשות הציבור שאטלים, (מוניות שירות), ייחודיות אשר יקלו על המעבר בתוך העיר. הפעילות תתרחש בתל אביב, פתח תקוה, הרצליה, רמת השרון, ירושלים, חיפה ובאר שבע. במסגרת הפעילות, ינועו מוניות שירות בערים השונות יעברו בין הסניפים השונים ויתפקדו כמונית שירות לכל דבר וללא עלות.
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות: "כחלק מחודש מעבר למזרחי-טפחות, אנו יוצאים בפעילויות קידום מכירות ייחודיות על-מנת להוכיח ולהראות לציבור כי מעבר בנק איננו דבר קשה אלא נהפוכו. כאשר יצאנו למהלך, רצינו ליצור קמפיין ייחודי, נרחב שיעביר מסר ברור. מוניות השירות המפוזרות בערים מרכזיות בארץ, מעניקות לציבור הרחב אפשרות לעשות שינוי בחיים ולעבור בנק. אני מקווה ומאמינה כי הציבור הרחב ינצל את ההזדמנות ויעבור למזרחי-טפחות".