בימים אלה, מעלה משרד הפרסום "גלר-נסיס" קמפיין לסדרה החדשה של סבוני הלחות "נקה 7".
הקמפיין עולה עם סיסמה חדשה שתלווה את המותג האומר: "נקה 7 ,זה אחרת כשמכירים", וזאת במסגרת הפעילות השיווקית והפרסומית של המותג.
בקמפיין החדש הושם דגש כי בסדרה החדשה של סבוני הלחות של "נקה 7 " קיים מרכיב ייחודי התורם לתחושת מגע משי בעור הנשמרת 24 שעות.
הקמפיין ילווה בסרטון פרסומת שיעלה בערוץ 2 ובערוץ 10, בערוצים הרוסיים וכמו כן, מודעות בעיתוני ומגזיני נשים ועיתוני המגזר הרוסי.
הקמפיין יימשך כ-4 שבועות.
תקציב הפרסום מוערך בכ-3,500,000 מיליון ש"ח.
קרדיטים
מנהלת אשכול לקוחות: הגר גרוס
תקציבאיות:מאיה צוראל ונועה גוברמן
פלנרית: אירית סחר
מדיה פלנרית: לימור לישה
סגן מנהל קריאטיב: ינאי פוליטי
קופי:ג'ודי רותם
ארט: אסף לופו ומאיה קרמן
הפקה: מולה הפקות
בימאי: אוהב פלנץ.