רשת עולם הקולנוע, הרשת היחידה בישראל המתמחה במוצרי קולנוע ביתי ואלקטרוניקה בידורית, יוצאת בימים אלו בקמפיין חוצות ייחודי על-גבי קירות התלת מימד של נור סטאר מדיה. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 250 אלף שקלים לתקופה של 14 יום.
הקמפיין יתפרס על-גבי שלושה קירות בגודל של כ-200 מ"ר במיקומים אסטרטגיים, ציר איילון - מחלף רוקח, צפון תל אביב - צומת הכפר הירוק ועל ציר גהה ז'בוטינסקי - פתח תקוה, כאשר החשיפה של הקירות עומדת על כמיליון כלי רכב ביממה.
עמית בלומקין, מנכ"ל רשת עולם הקולנוע, מוסר: "כחלק מאסטרטגיית הרשת בפרסום הארד סייל, בחרנו במדיה מסיבית. גודלם האדיר של הקירות, המיקומים המצוינים והחשיפה האדירה שהרשת מקבלת מעניקים לעולם הקולנוע את הביטחון המלא כי המסר אודות המבצע חסר התקדים יגיע לכל בית בישראל באופן האפקטיבי והבולט ביותר".
רשת עולם הקולנוע בניהולו של עמית בלומקין, מונה כיום 13 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת היחידה בישראל המתמחה בתחום הקולנוע הביתי. סניפי הרשת ממוקמים בנצרת עילית, ביל"ו סנטר, חיפה, פתח תקוה, עפולה, כרמיאל, באר שבע, אילת, תל אביב, נתניה, ירושלים, אשדוד והרצליה.
הרשת מציעה פתרון כולל ומושלם ללקוח, החל משלב הייעוץ ואיתור הצרכים, עיצוב ובניית המערכת ועד לאספקת מערכת הקולנוע, התקנתה, הגדרת המערכת לביצועים מושלמים ובדיקה מערכתית כוללת. הרשת נחשבת לבעלת קצב הצמיחה והיקף המכירות הגדולים ביותר בתחום האלקטרוניקה הבידורית בישראל, עם מחזור מכירות של כ-150 מיליון שקלים בשנה ו-6,200 מסכים שנמכרים מדי חודש. הקונספט של הרשת משלב בין התמחות ומקצועיות בתחום הקולנוע הביתי (זוכה במקום ראשון במבחן של המדינה באיכות ומקצועיות בתחום הקולנוע הביתי) לבין המחירים הזולים ביותר בשוק באופן קבוע ובפער של 10-15% מהמתחרים.