רוזט דניאל, 42, מונתה למנהלת אגף CRM בחטיבת הטלקום וה-CRM במטריקס. במסגרת תפקידה אחראית רוזט לקדם פתרונות פיתוח, יישום ויעוץ לתחום ה-CRM ועל ניהול מרכז התמחות CRM Peoplesoft במטריקס.
רוזט דניאל, בוגרת ממר"מ, בעלת תואר Executive MBA מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב, בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום ה-IT הן בצד הארגוני והן בצד ספקי התוכנה. ניסיונה המקצועי כולל תפקידים ניהוליים ביחידות מחשב, בניהול פרויקטים, במכירות, בשיווק ובניהול חברה עצמאית. בתפקידיה הקודם ניהלה רוזט חברת ייעוץ עצמאית לנושאי מכירות, שיווק ואסטרטגית IT, סמנכ"ל מכירות ב-BEA, ראש תחום באוסם ומנהלת מכירות ופרויקטים ב-SPL.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-4,100 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בתל אביב במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2007 הגיע לכ-1.3 מיליארד שקלים והרווח הנקי הגיע ל-79.5 מיליון שקלים. חברות המחקר STKI ו-IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת תל אביב 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בתל אביב 100 על-פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.