|
אבי טולדנו [צילום: מורג ביטן]
|
|
|
|
|
חברת עוף טוב יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בתקציב של כחמישה מיליון שקלים, שנועד להבליט את היתרונות הייחודיים שלה: שליטה מלאה על כל שרשרת האספקה והייצור - מהמשק למקפיא ושיטת ההקפאה המהירה.
הקמפיין מציג לראשונה את המקום בו מיוצרים מוצרי החברה - עמק הירדן, ובנוסף שם דגש על מהירות ההכנה וההגעה של השניצל האמיתי של עוף טוב מהמשק למקפיא.
בסרט המוביל את הקמפיין מופיעה להקת טבחים וטבחיות, המכינים שניצלים במטבח המשק תוך שירה וריקודים לצלילי השיר "הורה" של אבי טולדנו.
במהלך הפרסומת נראה אבי טולדנו יושב בביתו עם בנו לארוחת ערב, בזמן שבטלוויזיה נראים הטבחים הרוקדים לצלילי ההורה. טולדנו המופתע מהשימוש בשירו המיתולוגי שואל "מה הם עשו לי מההורה?" בנו עונה לו בתמימות "שניצל!".
הסרט נחתם עם סלוגן הקמפיין - "שניצל אמיתי, מהמשק למקפיא", וכולל גם לוגו מחודש של חברת עוף טוב עם שורת המיצוב "ממשקי עמק הירדן".
בנוסף לסרט הפרסומת, הקמפיין מלווה גם בשילוט חוצות, מדיה דיגיטלית ופעילות נרחבת בנקודות המכירה. משרד הפרסום - ראובני פרידן.