משרד הפרסום גלר נסיס יטפל בתקציב הפרסום של יקב תבור. הפעילות הפרסומית של יקב תבור טופלה בארבע השנים האחרונות באופן עצמאי, על-ידי מחלקת השיווק של היקב. משרד העיצוב Graphic Design, האחראי לעיצוב מודעות הפרסום, ימשיך לשמש כאמון על התכנים הגראפיים של היקב.
זו הפעם הראשונה, בה מתקשר היקב עם משרד פרסום.
מהיקב נמסר, כי בעקבות רכישת יקב תבור על-ידי IBBL-Spirit, חברת בת של החברה המרכזית למשקאות לפני כשלוש שנים, הוגדלו משמעותית יכולות היצור של היקב, ולכן קיים צורך באסטרטגיה שיווקית רחבה, חשיבה מחודשת על התפתחות וניהול המותג וכן מהלכים תקשורתיים ופרסומיים חדשים בהתאם לכך.
לאחר בחינת הצעות של מספר חברות פרסום, נבחר גלר נסיס כמי שיוביל את יקב תבור במהלכים הפרסומיים המשמעותיים הצפויים לו בשנים הקרובות.
היקב, מייצר כ-900 אלף בקבוקי יין בשנה ומחזורו מוערך בכ-25 מיליון שקלים.
רקע:
יקב תבור הוקם בשנת 1999 על-ידי ארבע משפחות מכפר תבור, כמימושו של חלום שקרם עור וגידים - יקב אמיתי בכפר תבור. המושבה הוותיקה, שנוסדה על-ידי הברון רוטשילד, התבססה בעיקר על חקלאות והענף המרכזי היה גידול ענבי יין. היקב הוקם ממש בלב אזור הכרמים עקב החשיבות שנודעת לקיצור זמן ההמתנה בין הבציר לסחיטת הענבים.
כיום מייצר יקב תבור כ-900 אלף בקבוקי יין בשנה, בשלוש סדרות איכות: תבור, תבור אדמה ותבור מסחה. משנת 2006 נמצא היקב בבעלות חברת IBBL Spirit, חברת בת של החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה), אשר משמשת כיבואנית ומפיצה בלעדית של מותגי משקאות תאגיד DIAGEO העולמי: ג'וני ווקר, ג'יי אנד בי, סמירנוף, גורדונ'ס, ביילי'ס ועוד. המפגש הייחודי בין חברה משפחתית של חקלאים ותיקים ומנוסים, המגדלים ענבי יין כבר חמישה דורות, ובין חברת השיווק המובילה בתחום האלכוהול, הוליד הרכב מנצח שזכה עד מהרה להצלחה ולהערכה רבה בשוק היין הישראלי.