מותג השמנים עץ הזית מבית שמן תעשיות עולה בקמפיין לקראת חג הטיגונים, חנוכה. הקמפיין, בהשקעה של 650,000 שקלים, יעלה בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות ובעיתונות הנשים המודפסת תחת הכותרת "השאלה היחידה היא האם להכין יותר לביבות או יותר סופגניות"?
מטרת הקמפיין היא תקשור המותג עץ הזית אשר מוביל את תעשיית שמני המאכל בארץ ומביא לצרכן הישראלי מגוון רחב של שמנים בעלי תועלות בריאותיות וקולינריות, וכן על-מנת לפרסם את מבצע החג החל על שמן "לטיגון" ושיהיה בתוקף לאורך חודש דצמבר.
היקף שוק השמן הקמעונאי (ללא שמן זית) עומד על כ-350 מיליון שקלים שנתי, כאשר שוק שמני הזית עומד על כ-130 מיליון שקלים. את הקטגוריה שמני האיכות בישראל מוביל המותג עץ הזית עם נתח שוק של כ-21.4% (מתוך קטגוריית שמנים צמחיים, נתח שוק כספי - נתוני סטור נקסט).