בימים אלו משיקה חוגלה קימברלי באמצעות מותג ההיגיינה הנשית, KOTEX את Kotexchange, רשת חברתית במסגרתה יוכלו נשים להחליף ביניהן כישרונות ללא תמורה, לדוגמא: שיעור בישול תמורת שיעור נגינה בגיטרה, שיעור יוגה תמורת בייביסיטר ועוד עשרות תחומים נוספים.
באתר החדש תוכל כל אחת לפרסם את כישוריה וגם לאתר בין מאגר הכישורים תמורה ראויה למה שהן מציעות. ניתן לעשות זאת על-ידי ניווט קל בין מספר קטגוריות - אוכל, אופנה, עסקים, ספורט, תחביבים ועוד.
מרגע עליית הפיילוט לאוויר נרשמו כבר עשרות נשים המעוניינות להתחבר לרשת. אישה העוסקת בטיפוח כלבים מחפשת מישהי שתעשה לה סטיילינג לבית, נשים העוסקות בעיצוב בגדי תינוקות, הוראה מתקנת, עיסוי, מעוניינות להחליף כישרונות עם נשים העוסקות באימון אישי ושיווקי.
המותג KOTEX הינו מותג בינלאומי המתמחה בפתרונות היגיינה נשיית מבית קימברלי קלארק העולמית, המותג הושק בארץ ב-2004 ונהנה מנתח שוק כמותי של כ-17% (נילסן פאנל משולב, נתוני אוקטובר מצטבר) המהלך החדש הושק מתוך הכרה בחשיבות ובהשפעה של הרשתות החברתיות ומתוך רצון ליצור קשר ישיר ומעורבות עם הצרכניות של המותג.
קישור לאתר:
www.kotex.Ynet.co.il.