חברת ההלבשה התחתונה פמינה בחרה להמשיך לעונה שנייה עם הפרזנטורית - השחקנית והדוגמנית מלי לוי להוביל את קמפיין החברה לשנת 2010, שיעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויכלול קמפיין טלוויזיה וקטלוגים.
חברת פמינה בחרה במלי לוי לראשונה לככב בקמפיין הנוכחי של החברה לעונת סתיו-חורף 2009, תחת קונספט נוסטלגי ורומנטי, הקמפיין לווה בסרטון טלוויזיה במסגרתו מלי כיכבה כאלמנה שחורה בבית לוויות, לבושה בהלבשה תחתונה בלבד. בעונה הנוכחית קטלוג הקיץ יצולם בסימן 50 שנים לחברת פמינה, וישיב לתחייה את נערות "הפין אפ" גירלס, בדגש על מוחצנות ותיאטרליות של הפרזנטורית לצד הדגמים המוצעים.
שושנה גור, מנכ"ל משותף בחברת פמינה, מוסרת: "החיבור למלי לוי, שהחל בעונה הקודמת עם קמפיין קיץ 2009, התגלה כמוצלח ביותר, כאשר קהל לקוחותינו נתן פידבקים חמים לבחירתה של מלי וציין שהוא מזדהה עימה ואוהב את חיבורה למותג. פמינה פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, כאשר הבחירה במלי נובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי. מעבר לכך, אנו רואים במלי מודל לחיקוי, אישה המצליחה לשלב בין קריירה משגשגת בתחום המשחק והדוגמנות לצד חיי בית ומשפחה, המשלבת בלוק שלה מיניות ורוך יחד עם הישגיות ועוצמה, ולכן טבעי שתמשיך לשמש כפרזנטורית בעונה שנייה עם המותג. אנו שמחים להמשיך עם מלי לעונה נוספת ומאחלים לכולנו בהצלחה".
אודות חברת פמינה
חברת פמינה מציגה קולקציית הלבשה תחתונה איכותית ומגוונת הכוללת כ-50 דגמים שונים בכל עונה, במחירים אטרקטיביים. חברת פמינה נוסדה בשנת 1960 על-ידי צבי בלומנשטוק כעסק משפחתי וממשיכה לפעול תחת ניהול המשפחה גם היום. כיום משווקת פמינה לכ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ ובעולם ומייצרת בשוק המקומי ומעבר לים.