בזק נכנסת לתחום הרשתות החברתיות באמצעות שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הרשת החברתית השכונתית myHood. במסגרת שיתוף הפעולה, הוטמע מנוע החיפוש של b144 בעמוד הבית של הרשת החברתית (
www.myhood.co.il) ויהיה נגיש באופן גרפי ונוח לגולשים. בזק מאפשרת למעשה לכל חבר ברשת החברתית לחפש בתי עסק הרשומים באתר b144 מכל תחום באזור מגוריו. כמו-כן, לקוח הנכנס לכרטיס שלו באתר, יוכל לראות המלצות של שכניו לגבי בתי העסק השונים באזור מגוריו.
רשת myHood מאפשרת למשתמשים ברחבי הארץ להירשם ללא תשלום למערכת, ולאחר מכן ליזום ולהשתתף בפעילויות שונות המתקיימות באזור מגוריהם. השירות מאפשר לתושבים שגרים באותה השכונה לנהל באופן חכם ויעיל פעילויות משותפות שונות כגון ועדי שכונה או הורים, מכירת פריטים משומשים, ארגון קבוצות ספורט, איתור בייביסיטר והמלצות על בתי עסק שונים באזור.
בעתיד בכוונת בזק לאפשר ללקוחות b144 לפנות לחברים ברשת החברתית וליצור מועדון לקוחות וירטואלי ופעולות נוספות, שיצרו אינטראקציה וירטואלית בין בעלי העסקים הרשומים באתר לבין הגולשים המתגוררים בקרבת מקום.
שיתוף הפעולה בין החברות החל במסגרת תחרות שקיימה בזק, בין חברות הסטארט אפ המבטיחות בתחומי האינטרנט והטלקום, לקראת השקת רשת ה-NGN. פרויקט "myHood" היה אחד מעשרת הפרויקטים שעלו לגמר, וזכה לחשיפה בכינוס "בזק אקספו" שקיימה החברה במסגרת השקת הרשת החדשה.
מאז השיקה בזק את אתר b144, הוסיפה החברה שירותים רבים כמו חיפוש באמצעות SMS, חיפוש מפות וצילומי בתים, חיפוש בתי מרקחת תורניים וכן תרגמה את האתר לשפות אנגלית, רוסית וערבית.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר כי "זיהינו את הפוטנציאל הקיים בפלטפורמה חברתית המחברת בין תושבים לבין בעלי עסקים ברמה המקומית, ולכן החלטנו על שיתוף הפעולה. זאת במסגרת האסטרטגיה של b144 המבקשת לתת מענה שלם לכל הצרכים המקומיים (לוקליים) של הגולש אם זה בעלי מקצוע, מפות, אירועים תמונות וכדומה".
מנכ"ל myHood, דוד שוראקי, אמר בעקבות השקת שיתוף הפעולה, כי "בזק זיהתה במהירות כי הרשת החברתית myHood היא שירות יעיל ואיכותי המחבר בין משתמשים לבעלי מקצוע ולכן בחר בנו כשותף טבעי להרחבת שירותי החיפוש שלו".