|
גיא קלנר [צילום: ינאי יחיאל]
|
|
|
|
|
החברות נכס & אינטלקט החלו לגייס חסויות ליום הסטודנט הקרוב. הפנייה נעשית לקהל המפרסמים, המעוניין לגעת בציבור הסטודנטים באופן פיזי ובחיבור מקסימלי, באירועי יום הסטודנט המהווים פלטפורמה ייחודית וחד-פעמית בעולם זה.
קמפיין גיוס החסויות נעשה באמצעות דיוור מקיף לכלל המפרסמים. הדיוור מזמין אותם לקחת חלק בהפקות ענק ולהגיע פנים אל פנים לקהל היעד במקום ב"ספר הפנים",הפייסבוק. מעבר לכך, מערך השיווק של נכס & אינטלקט עורך פגישות עם מנהלי השיווק הרלוונטיים.
צפי החסויות עומד על סך 12 מיליון שקלים, כאשר קהל עצום של 245,000 אלף סטודנטים וצעירים צפוי להגיע לימי הסטודנט הגדולים, שיהוו פלטפורמה לפעילויות קידום מכירות ותדמית עבור המותגים החזקים בשוק.
כמו בשנים עברו, גם השנה מתנהלים מאבקים על הבכורה בתחום המשקאות, משקאות האנרגיה וחברות הטבק והסלולר, המגלות עניין ומתחרות ביניהן על כניסה לקמפוסים הגדולים עם דגש על אוניברסיטת תל אביב. בין נותני החסות השונים, שכבר הבטיחו את מקומם: XL, דיונון, איסתא, וחברות לאמצעי מניעה.
נותני החסות השונים באים לידי ביטוי בתוכן ייחודי באירוע, המחבר בין קהל הסטודנטים לערכי המותגים, למשל: לוחות מודעות בקמפוסים, ניוזלטר, אתרי האגודות, דיוור ישיר לבתי הסטודנטים וכן ביטוי במדיות ארציות, הכוללות: טלוויזיה, אינטרנט, מגזינים ורדיו. כמו-כן, יקיימו הספונסרים פעילות BTL. בין המתחמים בימי הסטודנט השונים: במות אומנים, מתחמים אלקטרונים, רחבת סלסה, באנג'י, הקרנות סרטים, סטנד אפ, פעילויות ספורט, יריד אומנים ודוכנים של עמותות חברתיות.
מנכ"ל נכס, גיא קלנר, מוסיף: "השנה אנחנו מציעים ללקוחותינו השונים להיכנס לימי הסטודנט הגדולים על-פי פריסה ממוקדת, הנכונה ללקוח על-מנת למקסם את הזהות בין המותג לקהל. אנו מאמינים כי בעקבות יציאתו של המשק מהמיתון, צפי החסויות יגדל מאחר שאירועים אלו מהווים פלטפורמה ייחודית וחסרת תחרות בכל הקשור ליכולת להגיע לקהלים צעירים ומפולחים באופן ישיר ומקצועי".