אמיגו, הרשת הסלולרית מבית מירס- מוטורולה תחל בימים הקרובים בפעילות קידום מכירות באינטרנט. במסגרת המבצע יוצעו לגולשים שאלונים קצרים אודות המותג החדש, ובין העונים יוגרל פרס ענק - נופש באחד משבעה יעדים אקזוטיים בעולם עם 7 חברים מועדפים. בין היעדים לבחירה נופש בזנזיבר, תאילנד, פריז ניו-יורק, סיציליה, ברצלונה או לונדון.
הגישה למבצע תתאפשר דרך אתרים שונים, ובהם: וואלה, תפוז, גלובס, מעריב, דה-מרקר וסטארט.
הפרס הגדול עולה בקנה אחד עם חבילות ההטבות של אמיגו ובהן תוכנית 7 יעדים המציעה למצטרפים לרשת לבחור שבעה יעדים מספריים ללא חיוב זמן אויר "אמיגו".
משה בר צבי, סמנכ"ל השיווק של חברת מירס מסר כי "קמפיין האינטרנט הוא דרך מצויינת להעביר לציבור הגולשים את היתרונות היחודים והבלעדיים של אמיגו. קמפיין קידום המכירות יתמקד בהצעה האטרקטיבית שרשת אמיגו מעמידה ללקוחותיה, דבר באפס אג' לדקה לשיחות בין חברים ומשפחה".
פרוייקט קידום המכירות באינטרנט נעשה על-ידי חברת אידיאלוגיק.
אמיגו הינה הרשת הסלולרית מבית מירס הפונה לשוק הפרטי-משפחתי. אמיגו מאפשר 6 צורות תקשורת שונות במכשיר אחד ובהן טלפון דו קווי, ווקי טוקי סלולרי, אינטרנט און-ליין, יומן פגישות חכם, טייפ מנהלים דיגיטלי וכן תמיכה בטכנולוגיית ג'אווה המאפשרת הורדת תוכנות ומשחקים על גבי המסך הגרפי הגדול.
מירס תקשורת, היא חברה בבעלות משותפת של מוטורולה תקשורת ישראל ואמפ"ל.