תחרות הפרסום העניקה את הפרס לאלמקס על מהלך המדיה החדשני, תחת המסר "אלמקס, מסייעת בהגנה מפני חורים".
חברת טבע, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, יצאה במהלך יוצא דופן למשחת השיניים אלמקס, תחת המסר: "אלמקס. מסייעת בהגנה מפני חורים בשיניים".
במסגרת המהלך, הודפסו איורים של שיניים על צידן האחורי של כ-600 אלף כרטיסיות אגד ברחבי הארץ. בכל פעם שנוסע עלה לאוטובוס, ניקב הנהג חור בכרטיסיה, וכך יצר למעשה חור בשן בצידה השני של הכרטיסיה. כך, נחשף הצרכן בצורה חווייתית גם ליצירת החור בזמן אמת וגם למסר של אלמקס.
קמפיין "הכרטיסיות של אלמקס" זכה בתחרות ה-Eurobest באירופה בקטגוריית המדיה בתחום הגרילה.
תחרות ה-Eurobest הינה תחרות פרסום מהוותיקות והיוקרתיות המתקיימת אחת לשנה. התחרות הינה השלוחה האירופאית של פסטיבל קאן, במהלכה נערכו בה גם סדנאות וסמינרים.
המהלך זכה לתגובות חיוביות מאוד מהנוסעים ומהנהגים כאחד, סוקר בבלוגים בינלאומיים שעוסקים בשיווק ופרסום, ואף נבחר לאחד ממהלכי המדיה הטובים ביותר בעולם בחודש ספטמבר על-ידי אתר הפרסום המוביל BestAdsOnTV.
המותג אלמקס כולל משחות שיניים ושטיפת פה דנטליות. המוצרים מיוצרים על-פי ידע מחברת גאבא הבינלאומית משוויץ. ייחודה של אלמקס היא בכך שהיא היחידה המכילה את החומר הפעיל אמין פלואוריד אורגני שהוא פלואוריד מסוג ייחודי שהוכח במחקרים מדעיים רבים כיעיל ביותר במניעת עששת. סדרת המוצרים כוללת מוצרים למניעת עששת לילדים ומבוגרים וכן סידרה מיוחדת לטיפול בשיניים רגישות.