סובארו יצאה בפעילות שטח ייחודית להשקת דגם הכבישטח 44X FORESTER 2010. במסגרת הפעילות, ביוזמת ISRAEL JWT, צצו להן דיונות חול בתוך החניונים המרכזיים בתל אביב ועליהן שלטי "שמור לסובארו פורסטר 2010". הפעילות עוררה הדים רבים בקרב קהל היעד אשר נחשף אליה בחניונים השונים. התוצאות לא איחרו לבוא וכבר נרשמה התעניינות מוגברת במודל החדש.
ארז מי-טל, סמנכ"ל הקריאייטיב של JWT ISRAEL: חיפשנו דרך חדשה ולא קונבנציונלית לקדם את סובארו פורסטר החדשה, מכונית בעלת יכולות שטח מדהימות, שזכתה לאחרונה גם למתיחת פנים עיצובית. מראש הבנו שכדי להמחיש את יכולות השטח של הפורסטר, אנחנו לא רוצים סתם עוד מודעה בעיתון, אלא פתרון חכם ו"אחר". פתרון שיעורר סקרנות לגבי הפורסטר החדשה ויגיע ישירות לנהגים הפוטנציאליים. צוות הקריאייטיב ליאור כהן ודודו הרוש באו אם רעיון הדיונות במגרשי החניה ומיד הבנו שיש כאן רעיון מנצח, מקורי והכי חשוב, רלוונטי. רעיון שממחיש דווקא בלב הסביבה האורבנית את יכולות הארבע על ארבע של הפורסטר.
קרדיטים: מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי; סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מי-טל; קריאייטיב: ליאור כהן, דודו הרוש; סופרוויזר: תומר רוטנברג; צלם: יוסי זיגדון; תקציבאית: דפנה אנגל.