בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
חברת פטרוטק עלתה בקמפיין ראשון בטלוויזיה
|
- הודעה מטעם פטרוטק
מאת:
איתן אטיאס | | רונן הלל תקשורת
|
חברת פטרוטק, הנציגה הבלעדית של חברת BG האמריקנית, החברה המובילה בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק, עלתה בקמפיין טלוויזיה ראשון לקידום מוצר הדגל של החברה - תוסף הדלק K44. הקמפיין, עלה תחת הסיסמה: "44K - התוסף שחוסך לך בהוצאות הדלק" והוא הוכח מחקרית. הקמפיין, בהיקף של כ-400,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן, כולל פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט ומציג מחקר מקיף שנערך על-ידי מכון דחף בניהולה של מינה צמח, בו הוכח כי תוסף הדלק K44 משפר באופן ניכר תצרוכת הדלק. המחקר מצא כי תוסף 44K תורם לגידול בתפוקה לליטר בנזין ובכך משפר את צריכה הדלק ב-5.7% בצריכה של כל מיכל דלק, דבר המבטיח חיסכון משמעותי בכל תדלוק ובצריכת הדלק השנתית. אבי דיין, מנכ"ל משותף ובעלים פטרוטק: "K44 הוא התוסף האיכותי ביותר לחיסכון ניכר בדלק, לביצועים משופרים, להפחתת זיהום ועשן ולשמירה על חיי המנוע. התוסף זכה לאחרונה לשיפורים טכנולוגיים נוספים ומצאנו דווקא עכשיו לעלות בקמפיין על-מנת לבשר לנהגים כי יש פתרון מצוין שמביא לחיסכון בדלק וגם שומר על המנוע. במיוחד בתקופה זו, כאשר אנחנו עדים לעלייה במחירי הדלק, חשוב שלרשות הנהגים יהיה פתרון K44 שיכול לחסוך מאות שקלים בשנה". חברת פטרוטק, בבעלות אבי ומיקי דיין, הוקמה בשנת 1987 והינה החברה המובילה בישראל בייבוא, שיווק וייצור מוצרים מתקדמים לניקיון וטיפול בכלי רכב תוך שמירה על איכות הסביבה. החברה מייצגת בלעדית כיום בישראל מספר חברות בינלאומיות ביניהן BG ארה"ב, SPX ,USC ועוד. לאתר החברה: www.petrotech.co.il.
|
תאריך:
|
03/01/2010
|
|
|
עודכן:
|
03/01/2010
|
|
איתן אטיאס
|
|
אפי דיין, 45, מונה בימים אלה למנהל שיווק ומכירות בחברת פרי ניב ממושב דבורה שבעמק יזרעאל, המתמחה בייצור מיצים סחוטים טבעיים.
|
|
|
מועצת התנועה הקיבוצית בחרה פה אחד באהוד (אודי) פלד, חבר רמת יוחנן, לתפקיד מנהל האגף הכלכלי במטה התנועה הקיבוצית.
|
|
|
אבי מגיד התמנה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בחברת רדמץ' אינטרנשיונל. לאבי כ-15 שנות ניסיון בבנייה וניהול אופרציות מכירות גדולות. לפני הצטרפותו לרדמץ', אבי שימש כמייסד ומנכ"ל Unicoders Ltd ודירקטור במספר חברות ישראליות ביניהן Ayehu.com, Treezer, SygenFI, Skillogic, NetPos.
|
|
|
למחלקה לשיקום נפגעי שדרה בבית החולים לוינשטיין התמנה לאחרונה סגן מנהל חדש - ד"ר ודים בלובשטיין. במסגרת תפקידו אחראי ד"ר בלובשטיין על המערך השיקומי של מטופליו הכולל פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וכן טיפול פסיכולוגי. בנוסף אחראי ד"ר בלובשטיין על הדרכת רופאים וסטודנטים צעירים בבית החולים.
|
|
|
ד"ר עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור מומחים, ממתג עצמו מחדש עם לוגו חדש, אריזות חדשות ומסר חדש: "כל היופי בעור בריא". את תהליך המיתוג ליווה המעצב פיליפ בולקייה וסטודיו ניאוגרופ, משרד הפרסום הוא JWT. המהלך כולו בהשקעה של שני מיליון שקלים יכלול גם פעילות בנקודות המכירה, קמפיין טלוויזיה ועיתונות. את השיווק, הסחר וההפצה של ד"ר עור מבצעת קבוצת ניאופרם.
|
|
|
|