מחסני כמעט חינם, רשת המזון הפרטית הגדולה בישראל בפריסתה, בבעלות האחים רני ועדי צים, פונה למגזר הדתי-חרדי, בקמפיין פרסום ופעילות שיווקית בסניפים, בעיתונות ובמדיות נוספות, בהיקף השקעה של 250 אלף שקלים.
קמפיין הפרסום יתמקד בהרחבת סל המוצרים המותאם לזרמים ולעדות לפי ההכשר, והינו בהמשך להתגברות הדרישה להכשרים מהודרים בסניפי הרשת בטבריה, בית שמש, רחובות, אשדוד מודיעין ועוד.
בימים אלה, הרשת יצאה במבצעים בסניפים המשרתים את הקהל הדתי חרדי באזורים אלו, ותציע מוצרים בהכשר של העדה החרדית, חתם סופר בני ברק, מחזיקי הדת, הרב מחפוד, הרב אוירבך, מוצרי עטרה, הרב לנדאו והשגחת הגר"י אפרתי שליט"א, במחירים ללא תקדים.
יוסי מימון, סמנכ"ל השיווק של רשת מחסני כמעט חינם, מוסר: "קהל הלקוחות החרדי והדתי ברשת מהווה כיום כ-20% מסך הלקוחות, החלטנו לפתח ולהרחיב משמעותית את סל המוצרים במאות מוצרי מהדרין חדשים, המותאמים למשפחות ברוכות ילדים ולציבור הדתי בכלל זאת כדי לתת מענה חסכוני משמעותי תוך כיבוד צורך בהכשר הייחודי של כל מגזר ועדה".
רשת מחסני כמעט חינם מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית עם דגש על הפריפריה ונחשבת לרשת ה-Heavy Discount הפרטית בעלת המספר הגבוה ביותר של סניפים בפריסה הרחבה ביותר בארץ. כיום לאחר פתיחת סניף יבנה, ירקונים פתח תקוה (חביב לשעבר) ואור עקיבא שנפתח השבוע, קצב המכירות השנתי של הרשת יעמוד על למעלה ממיליארד שקלים לשנה, בפעילות הקמעונאית בלבד. סניפי הרשת פרוסים באשדוד, רמלה, רחובות, אור יהודה, מודיעין, בית שמש, פתח תקוה, תל אביב, עתלית, טירת הכרמל, נצרת, עפולה, מגדל העמק, טבריה, כוכב יאיר, יבנה, קריית ביאליק, אור עקיבא. הרשת תפתח במהלך שנת 2010, 10-7 סניפים נוספים ותקלוט כ-800 עובדים חדשים בנוסף ל-1800 המועסקים כיום.