|
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת אינטר ג'ינס, בעלת הזיכיון לשיווק והפצת מותג הנעליים Steve Madden, המכתיב אופנה וטרנדים בקרב צעירות וצעירים ברחבי ארצות הברית, עולה בקיר פרסומי כחלק מקמפיין קיץ 2010 של המותג.
הקיר יעלה בימים הקרובים למשך 30 יום, בצומת הרחובות אבן גבירול ודיזינגוף / קפלן בתל אביב בגודל של 150 מ"ר באמצעות חברת ברעם. הקיר מציג תמונה מקמפיין הקיץ הבינלאומי של STEVE MADDEN בשתי חזיתות ועתיד להיחשף לכ-350,000 איש ביום. בהתאם למותג, הקמפיין צולם בקונספט אורבני ניו-יורקי צעיר ועלות הקיר הפרסומי נאמדת בסכום של כ-300,000 שקלים.
מאיר מאירוביץ, מנכ"ל חברת אינטר ג'ינס: "מותג הנעליים האמריקני והאופנתי STEVE MADDEN הוא מותג צעיר וטרנדי, השואב השראתו מדי עונה מהאווירה והאופנה האורבנית בניו-יורק, כאשר קונספט הקמפיין החדש מציג את נערת STEVE MADDEN ככזו שהעיר 'קטנה עליה'. בחרנו להציב קיר פרסום מרכזי מתוך הקמפיין קיץ החדש בלב ליבה של תל אביב, בירת האופנה האורבנית המקומית שלנו, כדי להמשיך באותו הקונספט של נערת STEVE MADDEN המשתלבת בנוף האורבני אך בכל זאת הכי בולטת בסביבה".
על חברת אינטר ג'ינס
חברת אינטר ג'ינס, בעלת הזיכיון למותג האופנה האיטלקי Replay בישראל, הוקמה בשנת 2007 עם קבלת הזיכיון. בשנת 2008 התרחבה פעילותה של הקבוצה, והיא רכשה זיכיונות לשיווק והפצת מותגי אופנה לגברים ונשים: מותג הנעלים האיטלקי Superga, נעלי הסניקרס ההיסטוריות, GUESS (תיקים) מותג של סגנון חיים הנותן מענה לנערות ולנשים חסרות גיל שהינן תמיד זוהרות ואופנתיות. מותג הנעליים Steve Madden, המכתיב אופנה וטרנדים בקרב צעירות וצעירים ברחבי ארצות הברית, ו-Replay הנעלה, המהווה מוצר משלים בחנויות אופנת Replay לגברים, נשים וילדים.