|
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
מזרחי-טפחות ממשיך בסדרת הפרסומות המצליחה והמדוברת העוסקת במעבר בין בנקים. לאחר שבפרסומת הראשונה נקראנו כולנו לעזור לדביר לעבור - "להעביר את דביר", ובחלק השני בישר דביר "עברתי למזרחי-טפחות", הפרסומת השלישית בטרילוגיית מעבר הבנקים עוסקת ב"דוחים" - האנשים אשר נוהגים לדחות דברים, גם כאלה אשר חשובים להם, ובין השאר גם את המעבר לבנק חדש.
הפרסומת הנוכחית מציגה את דביר ומשפחתו בארוחת ערב אליה מצטרפת הדודה טלי, שמברכת את דביר על המעבר למזרחי-טפחות. כשהמסובים שואלים אותה האם גם היא עברה, מודה דודה טלי כי היא "דוחה" וכולם מסכימים איתה כי היא דוחה - דוחה את המעבר למזרחי-טפחות.
הקמפיין יעלה בכל המדיות ויגובה בפעילות מיוחדת המציגה גם היא סיבות בגללן אנשים דוחים מעברים - כמזג האוויר, עומס בעבודה וכו'.
נעמה גת, סמנכ"ל שיווק מזרחי-טפחות: "במהלך החברתי 'להעביר את דביר' הצטרפו עשרות אלפי לקוחות למזרחי טפחות ופתחו חשבון בבנק. עם זאת, גילינו במחקרים שעשינו כי לקוחות רבים מעוניינים לעבור בנק, אך ישנם כאלו הנוטים לדחות את המעבר לבנק אחר. הסיבות לדחייה הינן שונות, רבות ומגוונות. המחקר מראה כי אנשים נוטים לדחות טיפולים רפואיים ועניינים פיננסיים. הפרסומת הנוכחית מיועדת לציבור זה, הנוהג לדחות. המהלך הנוכחי נועד לעודד את אלו הדוחים את המעבר, לעזור להם לממש את החלטתם ולהציע להם לפתוח חשבון במזרחי טפחות".
במהלך הנוכחי הושקעו כארבעה מיליון שקלים.
קרדיטים משרד פרסום ראובני פרידן: זיו קורן - משנה למנכ"ל; איתי גרונר - מנהל קריאטיב; דימה קוגן - ארט דיירקטור; דפנה זילברג - קופירייטרית; עינב שגיב - מנהלת לקוחות; שירי הייסר בן-גור - סופרוויזרית; קרן קליצ'בסקי - תקציבאית; זוהר מנור - אסטרטגיה; רינת קינן - מנהלת הפקה; ערן עוזיאל - מפיק.