|
שלישיית מה קשור [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
בספטמבר האחרון הכריזו בביג - מרכזי הקניות הפתוחים של ישראל, על מהלך פרסומי חדש - 'בידור מיתוגי', במסגרתו יועלו בדקה למהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 בשידורי רשת מערכונים ייעודיים באורך דקה, שנכתבו במיוחד לפורמט החדש - סדרת סיטקום מקורית בשם "The Big Minute", אשר נכתבה במיוחד עבור ביג ותצולם במרכזי ביג השונים ברחבי הארץ.
צוות הכותבים הקבוע של מה קשור כתבו בסיוע אנשי השיווק של ביג ובראשם מר יעקב קדמי יועץ השיווק החיצוני של ביג, ואנשי הקריאטיב של זרמון גולדמן כ-40 מערכונים אקטואליים, המתרחשים במרכזי הקניות של ביג ומציעים התבוננות קומית ושנונה על סיטואציות יומיומיות מעולם התוכן של חווית הקניות בישראל.
השבוע, לאחר הצלחת הסרטונים הראשונים בסדרה, יצולמו 16 מערכונים נוספים בסדרה, כפי שמספרת הילה נוי, מנהלת השיווק של קבוצת ביג מרכזי קניות, "התגובות מהציבור לשידורי הסרטונים הראשונים בסדרה תאמו את ציפיותינו טרם השקת הקמפיין, גם ברמת התעשיה נוצר דיון מעניין על הטשטוש האפשרי בין תוכן בידורי לבין תוכן שיווקי ופרסומות. ניכר כי אכן קיבלנו ערך מוסף מותגי בשוק צפוף של פרסומות ומתחרים, וכי חוויית הקנייה הייחודית שמציעה ביג אכן הועברה בצורה הומוריסטית, קלילה ויוצאת דופן. השבוע, ביום ה' (21.1) יצולמו המערכונים במרכז ביג יקנעם, וביום א' הקרוב (24.1) יימשכו הצילומים במרכז ביג פולג, כאשר המטרה לתת לקהל המקומי הזדמנות לצפות בצילומים ובמרכזי הקניות המקומיים", סיכמה נוי.