המרכז הישראלי לריהוט, הכולל 45 חנויות בראשון לציון ו-20 חנויות באשדוד, במגוון תחומי הריהוט לבית, מעלה בימים אלה קמפיין פרסום לקראת חג הפסח, בהיקף של 400,000 שקלים (באמצעות משרד עצמאי). הקמפיין יכלול סרטון חסות בטלוויזיה - בערוץ 2, 10, ו-1, מודעות בעיתונות המקומית וג'ינגלים ברדיו 91 FM. סלוגן הקמפיין - "פתאום פשוט לקנות רהיט".
נילי בוסאני, מנהלת המרכז הישראלי לריהוט, מוסרת כי הקמפיין החדש שיעלה לקראת חג פסח תחת הסיסמא "פתאום פשוט לקנות רהיט", מסביר לציבור שעכשיו זה הזמן לקנות ריהוט כדי להתחדש לקראת החג, ובמרכז הישראלי לריהוט ניתן לעשות זאת בקלות ובנוחות, לאור ייחודו של המרכז - במגוון תחומי ריהוט וסגנונות העיצוב תחת קורת גג אחד, ובמחירים האטרקטיביים - המאפשרים קנייה משתלמת במחירים שווים לכל נפש.
המרכז הישראלי לריהוט כולל בתוכו מגוון רחב של חנויות ומותגים מובילים בתחומי הריהוט לבית, בהם - מערכות ישיבה, חדרי שינה, חדרי ילדים, ארונות קיר ופינות אוכל, והכל תחת קורת גג אחת. במקום חניה מסודרת, מיזוג ומבחר עיצובים וסגנונות ריהוט בכל תחום ותחום.