AMEN, יריד הגברים הראשון בישראל, משיק אתר אינטרנט בכתובת
www.a-men.co.il, במטרה לאפשר לקהל הלקוחות והמציגים לקבל הצצה ראשונית לתכנים ולפעילויות שיוצעו למבקרי היריד.
בין היתר, יציע אתר האינטרנט החדש כרטיסי כניסה ללא תשלום למקדימים להירשם, הרשמה לתחרויות שונות שיערכו במתחמי התצוגה ביריד (כדורגל, כדורסל, תחרויות אכילה, אגרוף, פיינטבול ועוד), הפנייה לפעילות אינטראקטיבית ברשת החברתית פייסבוק, ועוד.
האתר מציע חשיפה ראשונית לקונספט הייחודי של היריד, שמיועד כולו לקהל הגברי, ומאפשר למבקרים בו לקהל רושם ראשון של הצפוי להם עם פתיחת האירוע.
דדי בציר, היזם ומפיק היריד: "חשוב לנו לפתוח בפעילות רחבה באתר האינטרנט שלנו כבר בשלב זה על-מנת לאפשר לגולשים ולמציגים פוטנציאליים להתרשם ממה שצפוי להם ביריד עם פתיחת עונת המונדיאל. אנו מתכוונים לעדכן את האתר בכל פעילות חדשה ובהמשך נעלה גם לו"ז מפורט של כל הפעילויות והתחרויות הצפויות".
על היריד:
AMEN, יריד הגברים הראשון, יתקיים בחודש יוני במרכז הירידים שבגני התערוכה, וצפוי להתפרש על שטח של כ-20,000 מ"ר. היריד יהיה פתוח לכניסת מבקרים מעל גיל 18 בלבד, במשך 8 שעות בכל יום, בין השעות 17:00-01:00, ויציגו בו עשרות חברות מובילות מתחומים שונים: גאדג'טים, אופנה וטיפוח, ספורט, רכב, אופניים, קעקועים, ציוד צלילה, ג'ט סקי, הלבשה תחתונה, ספורט אתגרי, סנוקר, צלילה ודייג, הנעלה, תכשיטים, ועוד.
מאחורי המיזם עומדת חברה חדשה בהקמה, שבראשה עומד דדי בציר (37) לשעבר מנהל השיווק של מגזין פורבס, חברת עיצוב התערוכות והאירועים "תא עיצוב" וכן קבוצת משקיעים פרטיים.
הכניסה לתערוכה תהיה כרוכה ברכישת כרטיס בעלות סמלית, אולם עשרת אלפים הנשים הראשונות שיגיעו ליריד מדי יום יזכו בכרטיס כניסה חינם. במהלך שלושת ימי היריד צפויים לעבור בין המציגים עשרות אלפי מבקרים.
יריד AMEN יכלול הן מתחמי פנים מקורים בהן יציגו החברות המסחריות מוצרים ושירותים לקהל הגברי בלבד, והן מתחמי חוץ, שיספקו אווירת מסיבת קיץ, מוזיקה, שפע דוכני מזון ושתייה, משחקי ספורט, הגרלות ופרסי ענק לזוכים.
כמו-כן, במתחם החוץ תמוקם במה מרכזית להופעות ותחרויות אכילה ושתייה, אולפן שקוף, זירת אגרוף, מתחמי תחרויות כדורגל וכדורסל, תחרויות קליעה ופיינטבול, מסלול מרוצים למכוניות המופעלות בשלט רחוק, בר ענק ועוד.
מארגני האירוע מתכוונים לנצל עד תום את התאריך שבו מתקיים היריד, שיאה של עונת המונדיאל, על-מנת למשוך למקום קהל גברי רב. לצורך כך, באזורי התערוכה יוצבו מספר מסכי ענק, שהגדול שבהם משתרע על 200 מ"ר, ויוקרנו משחקי המונדיאל הבולטים של אותם ימים.