|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

בזק בינלאומי משיקה widget פרסונאלי לבני נוער

- הודעה מטעם בזק בינלאומי
21/02/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורטל זוהר-וולף  |    |  בזק בינלאומי
[צילום: יח"צ]

בזק בינלאומי, חברת האינטרנט הגדולה בישראל, פונה לבני הנוער הגולשים באינטרנט ומשיקה עבורם כלי אינטרנטי פרסונאלי בשם BJET.

מדובר בתוכנת widget (אפליקציה הממוקמת על שולחן העבודה במחשב) אותה פיתחה בזק בינלאומי במהלך השנה האחרונה, בשיתוף חברת Teenk המתמחה בשיווק לקהל בני הנוער.

ייחודיות התוכנה, הפונה לגילאי 18-13, בהיותה מציעה עידכונים פרסונאליים לאתרי תוכן ואפליקציות ברשת על-פי תחומי העניין אותם הגדיר המשתמש זאת לצד מכלול הטבות ומתנות מתחלפות וייעודיות.

בנוסף, יוכלו בני הנוער גם לעצב את ה-BJET בהתאמה אישית וכך לשמור על האינדיווידואליות שכה חשובה להם. השירות יינתן ללא תשלום ויוכלו ליהנות ממנו בשלב זה לקוחות כל החברות ולא רק לקוחות בזק בינלאומי.

מסקרים שערכה בזק בינלאומי עולה, כי בני הנוער משקיעים בממוצע כ-5-4 שעות ביום ברשת. כ-60% מבני הנוער דיווחו, כי הם מבלים את זמנם הפנוי באינטרנט וכ-80% ציינו כי הם גולשים באינטרנט יותר מהזמן שתכננו לגלוש.

זאת ועוד, בקבוצות המיקוד שארגנה החברה לקראת פיתוח המוצר עלה, שבני הנוער מצפים לקבל תמורה על כל ההשקעה שלהם באינטרנט. כלומר, שהאינטרנט ישקיע בהם בחזרה וזהו בסיס הרעיון השיווקי של ה-BJET. בני הנוער הצביעו על-כך כי הם מחפשים באינטרנט 6 דברים עיקריים- תמורה, שליטה, fun ועניין, התאמה אישית, גיוון ויחס רציני וה-BJET של בזק בינלאומי נבנה כדי לתת מענה לכך.

עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי: "בעידן של שווקים בוגרים אך טבעי הוא להעמיק סגמנטציה. אנו מבינים כי בני הנוער מהווים גורם מכריע בבחירת ספק האינטרנט הבית ולכן בחרנו להשקיע בהם ולפתח מוצר המהווה מענה לצורך ולציפייה שלהם מהאינטרנט - כפי שהם הגדירו בעצמם. בני הנוער נמצאים וחיים באינטרנט וזה דורש מאיתנו להיות יצירתיים, חדשניים וקשובים לצרכים המשתנים שלהם, בפרט לאור החשיפה העצומה לכלים אינטרנטיים ואפליקציות שמתחרות על ליבם. נמשיך להיות בחזית הטכנולוגיה כדי שגם בני הנוער יוכלו להוציא יותר מהאינטרנט שלהם", הוסיפה ליטבק שחם.

במהלך תקופת ההשקה, תשתף בזק בינלאומי פעולה עם וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, ועם הרשת החברתית לצעירים מקושרים. שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי במיתוג משותף של האפליקציה ובשילוב תכנים ייעודיים מוואלה!. עוד תמנף החברה את השירות בפעילות פייסבוק ייעודית ובפעילות - Ateenk. של מובילי דעה בקרב בני נוער.

אז איך השירות עובד?

בשלב ההרשמה לשירות, ימלא כל משתמש שאלון פרטים אישיים, בו יתבקש לסמן את תחומי העניין שלו מתוך עשרות תחומים אפשריים: מוזיקה, תיאטרון, ספורט, עיצוב, טלוויזיה וכו'. כך, ידע ה- BJET המותקן על שולחן העבודה במחשב, לשלוח בכל יום תכנים רלוונטיים, אשר יחסכו את השיטוט המתיש אחריהם ברשת. מדובר בתכנים שנבחרים בקפידה על-ידי עורכי תוכן שמשימתם היא להגיע לתכנים רלוונטיים ויחודיים מכל קצוות הרשת.

זאת ועוד, בכל יום יעלו מתנות "מהירות" - המשתמשים הזריזים ביותר שיקליקו עליהן ראשונים - יזכו בהן. בנוסף, יוצעו לכלל המשתמשים הטבות יומיות נוספות שאינן תלויות במהירות התגובה ומיועדות לכלל משתמשי ה-BJET.

תאריך:  21/02/2010   |   עודכן:  21/02/2010
אורטל זוהר-וולף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לכבוד חג הפורים, תחלק האגודה למען החייל כ-12 אלף משלוחי מנות לחיילים בבסיסי צה"ל בכל רחבי הארץ במסגרת שיתוף פעולה עם תנועת הנוער "אחרי!".
21/02/2010  |  יעל ריפל  |   הודעות כלליות
מיקרוסופט מרחיבה את פעילות האון-ליין שלה עם המגזר העסקי ומשיקה אתר אינטרנט המתמקד בפתרון ה-ERP שלה, Dynamics AX, שהושק לאחרונה בישראל.
קבוצת כלל משיקה את אתר האינטרנט החדש שלה בקמפיין פרסום אינטראקטיבי ייחודי בארץ. לראשונה, לקוחות החברה וגולשים אחרים, יוכלו להפנות שאלות ולקבל תשובות מנציגי השירות של כלל, שיחכו להם ON LINE באתרים הגדולים. הקמפיין, תחת הסיסמה מחכים לך 7/24, יימשך מספר ימים, 24 שעות ביממה.
רשת אופטיקנה עולה בקמפיין תדמיתי חדש לרגל השקת קולקציית 2010 של מותגי הראיה השמש וחיזוק המותג KOYA. הקונספט שנבחר להוביל את הקו הפרסומי ל-2010 הינו - "בואו להתאהב בעצמכם מחדש", ומבטא את תפיסת עולמה של אופטיקנה הרואה במשקפיים אמצעי לביטוי עצמי של המשתמש ומעניקה לכל לקוח חווית רכישה נעימה ומהנה.
21/02/2010  |  גבי שמיר  |   הודעות כלליות
מדי שנה מתווספים כ-3,000 טנדרים פתוחים מסוג Pick up לשוק הרכבים בארץ. 98% מהם משמשים לצרכי עבודה ומהווים את 'העסק' עצמו. על הטנדר מועמסים כלי עבודה, סחורה ופסולת. כל בעל טנדר יתלונן לפחות פעם אחת על גניבה.
21/02/2010  |  שרון ברנד  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il