|
חנה גולדנברג [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
שלמור דיגיטל, מחלקת האינטראקטיב של שלמור תקשורת בניהולה של תמר בורשטיין, עומדת מאחורי תחרות היופי הישראלית הראשונה בפייסבוק שננעלה בסוף השבוע שעבר עם בחירתה של חנה גולדנברג.
הקמפיין נועד ליצר זיקה בין היופי בחיים האמיתיים להופעה משכנעת ברשתות החברתיות ולהדגיש את חשיבות שני המימדים.
התחרות התקיימה, במשך חודש, בתוך דפי פייסבוק, תוך שימוש במנגנון הקיים ברשת בו הגולשים יכולים לדרג תמונות שהם אוהבים על-ידי לחיצה על כפתור LIKE.
כל מתמודדת העלתה תמונת פנים שלה לקיר התחרות והניעה את חבריה להצביע עבורה, וכך קיבלה התחרות אופי ויראלי.
לעמוד התחרות הגיעו באמצעות מודעות פייסבוק כ-25,000 איש בהקלקות ועוד עשרות אלפים נחשפו על-ידי הפצה ויראלית של המועמדות, לינקים מידיעות באתרי יופי וידיעות ברחבי הרשת.
המועמדות השתמשו בשלל פלטפורמות וכלים של מדיה חברתית בכדי להשיג הצבעות - כתבו פוסטים בבלוגים אישיים, פנו לחברים במיילים, בפייסבוק ועל-ידי טוויטר.
גמר התחרות התקיים ביום חמישי האחרון בבית רונית רפאל, בתל אביב, שם נבחרה מלכת היופי הישראלית הראשונה בפייסבוק, חנה גולדנברג שזכתה בטיסה למרכז הטיפולים של רונית רפאל בז'נבה.
תחרויות בפייסבוק הפכו פופולריות ביותר לאחרונה בקרב עסקים בארץ ובעולם. ההשתתפות הפעילה של הגולשים, והזמנת חברים להצביע בתחרויות מחזקת את הנאמנות למותג ומעניקה ערך מוסף לחשיפה שנעשית על-ידי הזמנה אישית מחבר.