013 נטוויז'ן עולה בקמפיין שיציג שפה תקשורתית חדשה בהשקעה של ארבעה מיליון שקלים. מדובר על קמפיין רחב היקף תחת המסר: "מצטרפים לאינטרנט המהיר ומקבלים קו טלפון ביתי לשנה מתנה", שיתמוך באופן אחיד בסל המוצרים של החברה ויעלה החל מהיום, יום רביעי, בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט, בבתי הקולנוע ובסלולר. את הקמפיין יקריין נתן דטנר והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
הקמפיין מציג שפה תקשורתית חדשה המעבירה מסרים ומשלבת ויזואליות ייחודית עם אנושיות וקסם. בקמפיין נראים אנשים האוחזים בקופסאות ויוצרים בכל רגע תמונה אחרת. השפה החדשה תבוא לידי ביטוי הן בטלוויזיה, הן בפרינט והן באינטרנט, תבדל את 013 נטוויז'ן מהמתחרות ותשדר אנושיות ובינלאומיות.
בנוסף, במיוחד לרגל הקמפיין פותחו אפליקציות חדשות לפייסבוק המביאות לידי ביטוי את השפה החדשה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. קמפיין האינטרנט כולל אפליקציית פייסבוק שמטרתה מציאת והצגת שלושת החברים הכי טובים של הגולש ובעמוד החברה בפייסבוק יוכלו הגולשים לשחק באפליקציה המבוססת על עיקרון משחק הזיכרון הידוע. כמו-כן, הקמפיין יעלה גם באייפון בשיטת CLICK2CALL וצפוי להגיע למעל 100,000 מחזיקי אייפון ישראלים.
לדברי צילי בלקינד, סמנכ"ל שיווק 013 נטוויז'ן: "לאחר תהליך ממושך בחרנו בשפה תקשורתית חדשה שתביא לידי ביטוי את הערכים עליה מושתת 013 נטוויז'ן - אנושיות ושירותיות מחד ותפיסה שיווקית מתקדמת מאידך. באמצעות השפה החדשה אנו מצליחים גם להישאר קרובים ואנושיים ועם זאת - להישאר בעולמות ההארד-סייל באופן שונה מכל מה שנראה בישראל עד כה. משפחה ממוצעת יכולה ליהנות מחסכון של 1200-3000 שקלים בהוצאות התקשורת שלה באמצעות ההצטרפות למבצע".
מעבר לשפה התקשורתית החדשה שתושק במסגרת הקמפיין, יעמוד במרכזו מבצע חסר תקדים המציע ללקוחות חדשים וקיימים קו טלפון ביתי לשנה שלמה בחינם, בהצטרפות לשירות האינטרנט המהיר של 013 נטוויז'ן. להצטרפות למבצע: 1800-013-013.