בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
אל על יוצאת במכירה מוקדמת לאביב
|
- הודעה מטעם אל על
מאת:
ענת פרידמן | | רן רהב תקשורת
|
בין התאריכים 7-11 במרס יוצעו למכירה 35 אלף כרטיסים ליציאות למגוון יעדי אל על בין התאריכים 13 באפריל עד 19 ביוני: - אמסטרדם, ברצלונה, ברלין, בריסל - החל מ-449 דולר;
- יעדי מזרח אירופה - ורשה - החל מ-359 דולר, קייב - החל מ-430 דולר, דנייפטרובסק - החל מ-420 דולר.
- אירופה הקלאסית - לונדון (לוטון) - החל מ-439 דולר, פריז - החל מ-499 דולר, רומא - החל מ-379 דולר.
- טורונטו החל מ-1329 דולר, לוס אנג'לס - החל מ-1,429 דולר.
- יעדי המזרח הרחוק - בנגקוק החל מ-979 דולר, בייג'ינג החל מ-980 דולר, מומבאיי - החל מ-830 דולר.
במשך חמשת ימי המבצע, מדי יום תהייה עלייה הדרגתית של המחירים: לכלל השוק - כל 24 שעות המחיר יעלה ב-24 דולר, סך-הכל עלייה של 120 דולר בחמשת ימי המבצע. לחברי המועדון - המחיר היומי יהיה נמוך ב-24 דולר ממחיר המבצע לנוסע רגיל, בתמורה לתוספת של 48 נקודות מועדון. בנוסף, בכל יום יהיה לחברי המועדון בלבד HAPPY HOUR בין 12:00-13:00, בשעה זו יוצעו בין 3-4 יעדים מתחלפים, בהנחה של 50 דולר (מהמחיר הרגיל) בתוספת נקודת מועדון אחת. אלי כהן, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים: "אל על ממשיכה להציע ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים ליעדיה השונים בכל ימות השנה. חודש אפריל נחשב לתקופה אידיאלית לחופשת אביב ועל כן החלטנו לאפשר ללקוחותינו להקדים ולתכנן את נסיעתם הקרובה לחו"ל במחיר מוזל. במקביל אנו ממשיכים להציע הצעות ייחודיות לנוסעינו המתמידים ומאפשרים להם ליהנות מהיצע מחירים נוח במיוחד".
|
תאריך:
|
04/03/2010
|
|
|
עודכן:
|
04/03/2010
|
|
ענת פרידמן
|
|
צילום הפך להיות בשנים האחרונות לאחד מהתחביבים הפופולריים והזמינים ביותר, בעידן בו כל בוגר צבא שיוצא לטיול הגדול דואג לקחת איתו מצלמה בכדי לתעד את הטיול הגדול של החיים או לשתף את חבריו בתמונות באתרי הרשתות החברתיות האחרות - אולם צילום דורש מיומנות...
|
|
|
רשת האופנה GRIP, עולה בימים אלו בקמפיין חסויות טלוויזיוני בערוץ 24, אשר ירוץ למשך כל חודש מרס. GRIP יוצאת עם קמפיין חסויות טלוויזיוני זה, לקראת השקת קולקציות אביב קיץ 2010. בקמפיין השקיעה הרשת כ-60,000 שקלים.
|
|
|
במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין מאמינים שחינוך טוב מתחיל מהבית. חינוך הוא תשתית! הוא ערך בסיסי שנבנה רובד על רובד. לכן הדבר החשוב ביותר בחינוך הוא הבסיס, המקור, מאין הכל התחיל.
|
|
|
חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, תעלה (יום ד', 3.3.10) בקמפיין טלוויזיוני חדש למכונית הדגל של המותג: אלפא 159. בקמפיין, עליו חתום משרד הפרסום דרורי שלומי, תחזור אלפא לסיסמה המלווה את המותג - זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.
|
|
|
5.3 יום ו', בירושלים: סיור להכרת מזרח ירושלים. מטעם "עיר עמים". 13:30-09:30. גדר ההפרדה, התנחלויות בתוך שכונות פלסטיניות, איזור E1 ועוד. פרטים והרשמה: 02-6233973, studytours@ir-amim.org.il.
|
|
|
|