חברת קוקה-קולה משיקה את "My Coca-Cola" ומאפשרת לקהל הרחב להעניק מתנה מרגשת לכבוד חג הפסח - פחית או בקבוק עם תמונה אישית בעיצוב ייחודי ומקורי.
איך זה קורה? ב-17.3 יפתח אתר
www.mycocacola.co.il, בו יוכלו הגולשים לעצב פחית קוקה-קולה ייחודית כולל שילוב תמונות אישיות (בני משפחה, חברים וכו'). את הפחית ניתן לשלוח כמתנה באמצעות שליח מיוחד של קוקה-קולה לכל נקודה ברחבי הארץ ללא כל עלות כהפתעה מרגשת לחג.
בנוסף, בעמדות מרכזיות ברחבי הארץ, יוכלו העוברים ושבים לעצב לעצמם תווית אישית (כולל תמונתם) לבקבוק קוקה-קולה 1.5 ליטר, באמצעות אפליקציה חדשנית במסכי מגע, ולקבל בו במקום את הבקבוק האישי שלהם במתנה וללא כל עלות.
אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל: "קוקה-קולה כמותג על מתחבר באופן טבעי לרגע שיא משפחתי כחג הפסח. אנו שמחים לאפשר לצרכננו באמצעות פעילות MY COCA-COLA לברך את יקיריהם בברכת חג שמח ולהפתיע אותם באמצעות מזכרת ייחודית ומרגשת".
שלי מלצר, מנהלת שיווק קוקה-קולה: "הפרויקט הייחודי של קוקה-קולה לחג הפסח מאפשר לכלל הצרכנים להשתתף בחווית מותג מרגשת ולקחת חלק בעיצוב אישי של המוצר האהוב עליהם. אנו שמחים ליצור באמצעות הפעילות חיבור בלתי-אמצעי בין המותג לבין צרכניו הנאמנים בדרך מקורית, מפתיעה ומיוחדת".
הפעילות בשטח ובאינטרנט תלווה בקמפיין מקיף באמצעי המדיה ובעלות כוללת של 10 מיליון שקלים.