לרגל פתיחתם של הסניפים החדשים בקניון מלחה בירושלים ובקניון עזריאלי בתל אביב של רשת האופנה הבינלאומית H&M, ערכה רשת המשביר לצרכן מסע קידום מכירות רחב היקף שנערך למשך יומיים שלמים.
במסגרת קידום המכירות, עשרות אנשים נשאו על גבם שלטי ענק המבשרים על המבצעים האטרקטיביים המוצעים בסניפים ובסניפי הרשת, ובקניונים חולקו פליירים ושקיות חדשות של המשביר לצרכן עליהם מודפסים המבצעים החדשים.
יורם אדרי, סמנכ"ל המכירות והסניפים של רשת המשביר לצרכן, מסר כי: "פעילות קידום המכירות הגדילה את מחזור המכירות בכ-60%. במסגרת הפעילות חשפה המשביר לצרכן את המבצעים המובילים המוצעים ברשת - עד 50% הנחה ו-30% הנחה נוספת לחברי מועדון 365 על מגוון הבשמים המובילים במחלקת הקוסמטיקה, עד 50% הנחה ו-30% הנחה נוספת לחברי מועדון במחלקת טקסטיל וכלי בית ועוד".
עוד מסר יורם אדרי כי: "כניסת רשת HM מהווה תחרות בריאה ומאתגרת".
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 33 סניפים ברחבי הארץ, הממוקמים על שטח כולל של כ-95,000 מ"ר. לרשת מגוון מוצרים שונים: אופנה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, תכשיטים, מוצרי חשמל ועוד.